3366
Sök

Angående: Karavan till elmia 2012 APRIL 7 de samling klockan 8 från Göteborg !

"Daily Driven"
295 Inlägg
9 april 2012
Det var som jag skrev innan sist ut ur stan är en SKIT wink Det var säkert inte nån eller många som håll hastigheten genom Göteborg. Jag gjorde de inte iaf kul och köra ensam tänkte jag men släppte av efter ett tag smile

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se

53 Inlägg
9 april 2012
krocken hände pga snö på vägbanan inte pga våldsam körning eller något, det var jätte tort och helt plötsligt blev det skugga och snö på vägbanan så krocken hade kunnat hända vem som helst.

2 415 Inlägg
9 april 2012
mogg3 skrev:
Det var som jag skrev innan sist ut ur stan är en SKIT wink Det var säkert inte nån eller många som håll hastigheten genom Göteborg. Jag gjorde de inte iaf kul och köra ensam tänkte jag men släppte av efter ett tag smile

exakt. håller med dig full motto. fattar inte varför man skall ge full järn ur stan. men som jag sa till min chaffis. jag vill komma ner någon gång.. och inte på eftermiddagen. Men vi körde ändå relativt lungt ner ändå.. hoppas på bättre karavan tills nästa år... är jag den enda som tycker det inte är någon ide att fortsätta "köta" om detta. då gjort är gjort?

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

"Daily Driven"
295 Inlägg
9 april 2012
Båda och vill jag påstå varför krockade inte flera då ? Varför var det bara han då ?

www.stanceit.se

"Daily Driven"
295 Inlägg
9 april 2012
Skitsamma det är tråkigt de som har hänt tur att ingen skadade sig iaf. Hoppas bara folk lär sig av detta nu

Mvh Morgan

www.stanceit.se

53 Inlägg
9 april 2012
mogg3 skrev:
Båda och vill jag påstå varför krockade inte flera då ? Varför var det bara han då ?

Han låg väldigt nära bilen framför där allt vattenstänk blev så han såg inte snön komma, och när den väl kom så panikbromsade han och fick gung på hela bilen..

OUTLAW1
10 april 2012
kan ju säga som så här om karavankörningen..
jag anslöt vid bilia borås och i början gick det fint i ca 300meter innan farten drogs upp..redan vid påfarten till motorvägen drogs det på..kom i kapp och allt gick fint i lagom tempo..runt 100..tills det kom en hästtransport mm ivägen då skulle det prompt köras om trots fullt med snömodd/slask i ytterfilen...jag fick ett gott kast med min sommardäck och beslöt att ligga lugnt ett tag...detta var strax inna rondellen som bara dyker upp på raksträckan (ni vet alla vilken jag menar typ där gamla vägen möter den nya).
Efter detta så såg ja er inte mera och beslöt att räkna avkörningar och lyssna å go musik..
Gick alldeles utmärkt att åka på sommardäck om man hade något inne i skallen och inte allt i högerfoten.
Tråkigt med olyckan i Viared avkörningen i diket på motsatt sida av en Röd 940,dikeskörningen av en audi samt något annat mm mm mm när man närmade sig jönköping gick ju också trafikvarningen igång på radio o det berättades om många olyckor från olika håll..
Svart påsk som vanligt kring ELMIA ..

420 Inlägg
10 april 2012
Alesjo-93 skrev:
mogg3 skrev:

Han låg väldigt nära bilen framför där allt vattenstänk blev så han såg inte snön komma, och när den väl kom så panikbromsade han och fick gung på hela bilen..

Varför ligger han så nära då med tanke på väglaget som var?

53 Inlägg
10 april 2012
Jimmylainen skrev:
Alesjo-93 skrev:
mogg3 skrev:

Fråga inte mig? Det var inte jag som krocka..

"Daily Driven"
295 Inlägg
10 april 2012
Snälla vad säger ni ska vi lägga ner detta vi kommer ingen vart med de ändå smile Tar vi nya tag och kommer till onsdags träffen med ett glatt smile smile

Mvh Morgan

www.stanceit.se

106 Inlägg
10 april 2012
onsdagsträffen kan man nästan inte missa, men ska bli skitväder... ;/ lite tråkigt dock ;/

420 Inlägg
10 april 2012
Alesjo-93 skrev:
Jimmylainen skrev:
Alesjo-93 skrev:

Sa jag det? Men du sitter ju och predikar på att han skulle vara jätteduktig när han inte körde så fort osv..

53 Inlägg
10 april 2012
Jimmylainen skrev:
Alesjo-93 skrev:
Jimmylainen skrev:

Sa jag det? Men du sitter ju och predikar på att han skulle vara jätteduktig när han inte körde så fort osv..

Haha verkligen inte! Det hade kunnat hända vem som helst! Denna killen hade bara otur, det var inget galet kört då när detta hände, och han var inte den ända som smällde där heller, det var en bmw lite längre fram som hade hälsat på räcket med. Så jag "skyddar" han inte eller något utan jag såg vad som hände och säger bara att det inte var vårslöskörning som orsakade detta.

BornStreetracer
197 Inlägg
10 april 2012
Woow vi bråkar på internet... ta erat tjafs på PM ist så slipper vi andra höra -.-

"Daily Driven"
295 Inlägg
10 april 2012
Jag kommer till träffen efter jobbet skitsamma väder men det hade varit kul om det inte kom nått uppifrån iaf wink

www.stanceit.se

106 Inlägg
10 april 2012
mogg3 skrev:
Jag kommer till träffen efter jobbet skitsamma väder men det hade varit kul om det inte kom nått uppifrån iaf wink

Det jag menar, inte så kul att stå där i regn å försöka ta några snygga foton i blåsten! smile

420 Inlägg
11 april 2012
Persson_307 skrev:
Woow vi bråkar på internet... ta erat tjafs på PM ist så slipper vi andra höra -.-

Höra? Du läser väl ändå på ett forum? Och bråkar? Come on..

53 Inlägg
11 april 2012
Båkar va att ta i! Vi diskuterar !

"Daily Driven"
295 Inlägg
11 april 2012
AxL0n skrev:
mogg3 skrev:

Det jag menar, inte så kul att stå där i regn å försöka ta några snygga foton i blåsten! smile

Jag förstår vad du menar smile Men det är lungt eftersom vi kommer var inomhus ikväll smile

Mvh Morgan

www.stanceit.se

5 Inlägg
11 april 2012
Alesjo-93 skrev:
Båkar va att ta i! Vi diskuterar !

Bra! Det ska ju gå fort på motorvägen, mesar bara som inte vågar?;D

Sök