Kanske ska rulla ut s60'n ur garaget och ge den en tvätt! Lagomt mycket damm på den just nu! Vill inte tvätta den i garaget för jag har halva inredningen liggandes bredvid bilen
Lazar på Streetpower gjort vid en väns bil nu. rengjort, rutbehandlat och lackskyddat med grymt resultat. En Alpinveiß-III BMW 118d Med fullt M-paket och allt annat oxå nästan.
Bilderna talar för sig själva, ursäkta iphonekvalitén:
Otroligt vad vit en bil kunde bli. den har rullat under 2000mil och va som ny tyckte man. men lite produkter kan göra susen.
Hur är det schampot mot vaxet? Bättrar det på, eller tar det bort vax? Har själv tidigare använt ett skitbra schampo från sonax (2in1 någonting) som är drygt och löddrar bra, men tar dessvärre även bort vaxet.
Riktigt trevliga bilder ! Älskar att kunna bedöma vem som sköter om sin bil såhär på vårkanten. Tror inte det finns någonting som luktar godare än en billack full med schampo och vax, och gå bredvid den och smeka och känna den lena lacken
Det är ju helt underbart att åka runt i en ren, blank bil! man sticker ut lite mer då också! :-) Tvättade min idag och fan man vågar ju inte använda bilen nu!
provade lägga upp en bild förut. gick inge bra! hur F*n gör jag!?
Hur är det schampot mot vaxet? Bättrar det på, eller tar det bort vax? Har själv tidigare använt ett skitbra schampo från sonax (2in1 någonting) som är drygt och löddrar bra, men tar dessvärre även bort vaxet.