29 mars 2012
Trådstartare
Neo666 skrev:
M-Larsson skrev:
Neo666 skrev:
precis, hela tiden kommer upp nya saker som man vill fixa till o fräscha upp , tar aldrig slut haha
yes dem är riktig fina, df blr bara med M paket direkt om jag säljer min bara diesel haha
finns massa fina bilar som man kikar efter alltid
pengar e typ nästan allas problem nu, jag sitter o räknar då o då hur mkt jag skulle behöva för att fixa min bmw nu så jag e rädd att kolla på miniräknaren efter alla summor, blir nästan lika mkt som bilen e värt fan haha
precis, man ser någon annan bil och så börjar man fundera över vad man kan ändra på för att få ett skönare stuk på den
mm tyvärr så är det ju det, har ju räknat lite själv och är redan uppe över 18k på bara utseende och då är inte coilisar o fälgar inräknade
exakt fan, har kollat genom så många olika e39 stylingar både live o internet googlat mest haha o finns massa saker man kan göra det enda som hindrar stort e plånboken
ja du vad hade du inräknat då ? M-paket, njurar, bakljus o kanske nya angel eyes o sen vad mer finns det då ?
ja du däck kommer kosta skjortan fan sj har beställt mina så ska hämta dem då blir det att betala sina besparingar haha
coilvers kommer ligga runt 4-7 tusen , sj köpte jag mina för 4500 lr 5000 om jag minns rätt
hahaha känner igen mig själv så väl i det där
tur att man kan deala lite med däckhandlarn då, ska försöka fixa lite spons hade jag tänkt
kommer inte ihåg allt nu men..
andra bakljus.
(kanske framljus)
bygga avgassystem med min egna lilla touch.
frontsplitter.
M-bakspoiler.
tona rutor.
liten vingläpp.
bakrute vinge.
luftintagstrattar i fronten.
nyare ratt.
aluminium detaljer som ex pedaler, växelknopp, instrumentringar m.m.
Senast redigerat av M-Larsson (29 mars 2012)