oj det va ett bra tag sen man uppdaterade nu
kan börja med o säga att jag inte har fått in bilen i garaget än!
pappa ville fixa familjebilen innan jag körde in min och det har dröjt innan det arbetet satte igång. men nu är det iaf snart avklarat så jag hoppas återigen få in bilen så fort som möjligt i garaget.
är faktiskt även förvånad över hur mycket det har varit den sista tiden. först va det studenten och veckan efter det skolavslutning. (ja vi går en vecka längre än studenterna) på måndagen efter avslutningen hade jag tänkt börja med sommarjobbet men fick tyvärr vänta tills veckan där på då jag åkte på bihåleinflamation m.m. från studenten där man var utkastare.
MEN jag har iaf hunnit med att göra en sak på bilen! jag tonade nämligen mina bakljus i förrgår
kompisen va i skövde på biltema så han slängde med två burkar toningsprey åt mig
är väl inte hel nöjd med resultatet men tycker att det blev bättre än innan iaf. är dock enbart en tillfällig lösning innan jag köper andra baklyktor
sen så har jag även börjat planera lite mer på prioriteringslistan. Bimmers of Sweden träffen är ju den 15 september och den får man ju bara inte missa! jag och en kompis ska åka upp i min bil hade vi tänkt och då måste det ju åtminstone vara lite hyfs på bilen så ett par coilisar ska minst dit innan vi tar sikte mot eskilstuna. hoppas bara jobb pengarna kommer i tid annars kan det bli knivigt
jaja det va lite info för er som gillar att läsa och här kommer bilderna på bakljusen för er som vill se dom