Idag så fick bilen lite färg på insidan så nu ser det mycket trevligare ut! Köpte även två nycklar som gjordes om så jag kunde dra åt oljefilterslangarna då det läckte litegran.. Fortsatte också på moittkonsollen som nu nästan är färdig..
Färdigmålat
Ser lite konstigt ut på bild då det skuggar och har sig, mycket bättre i verkligheten..
Där ser man lite av boxen jag var tvungen att bygga för att kunna få ner växellådan utan att röra motorn..
En krok mellan stolarna för att hänga mina hörselkåpor i...
Ett kamerafäste
Kan vrida kameran 360 grader om jag vill och stabilare än så blir det inte..
Boxen lite närmre..
Var tvungen att köpa nya nycklar storlek 24 och 27 och sen kapa av dom och svetsa dom 90* för att kunna dra åt slangarna på oljefiltret utan böka bort allt..
Polaren Zelica här på garaget som håller på och stoppar ner M62B44 i en E30 med 6 växlad låda, VEMS etc
När vi åkte så satt motorn i nya motorkuddar utan hjälp av en lyft
Här står bilen på tomgång innan hemfärd för att bli lite varm i motorn.. Har problem åt andra hållet nu istället att den mer eller mindre aldrig går över 60 grader med nya kylaren haha.. Men vet att termostaten är borrad så ska testa sätta i en ny..
Parkerad hemma i garaget vid lägenheten
På tisdag kommer nog mina spacers så då ska bilen sänkas och få ett trevligare utseende!
Det var allt för mig idag.
Mvh