ekelund88 skrev:dina träffar e kanon klart man kommer
Langoo skrev:Om någon behöver garage i Halmstad så kolla här:http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=242120
Dragonbreath skrev:Jag kommer med mitt överladdade monster
Tubbex skrev:Dragonbreath skrev:Jag kommer med mitt överladdade monster Med den Smart Fortwo ?
Dragonbreath skrev:thnx Jag kommer å ställer gärna ut den... den är redo för säsong 2012
Andyy90 skrev:Dragonbreath skrev:thnx Jag kommer å ställer gärna ut den... den är redo för säsong 2012 får hoppas min biljäkel håller igenom mappningen så får jag utmana dig!
Dragonbreath skrev:Andyy90 skrev:Dragonbreath skrev:thnx Jag kommer å ställer gärna ut den... den är redo för säsong 2012 får hoppas min biljäkel håller igenom mappningen så får jag utmana dig! Hahaha du är så välkommen så!Min var jobbig igenom bes.. fick hänga av kompressor drivningen så kompressorn blev ett "insug"
Mangisen skrev:Dragonbreath skrev:Andyy90 skrev:får hoppas min biljäkel håller igenom mappningen så får jag utmana dig! Hahaha du är så välkommen så!Min var jobbig igenom bes.. fick hänga av kompressor drivningen så kompressorn blev ett "insug" Äsch du hänger aldrig av min 850! Den bringar respekt i stan kan jag lova! Din tysk får de rätt svettigt mot supran om jag känner Andreas rätt
Dragonbreath skrev:Andyy90 skrev:får hoppas min biljäkel håller igenom mappningen så får jag utmana dig! Hahaha du är så välkommen så!Min var jobbig igenom bes.. fick hänga av kompressor drivningen så kompressorn blev ett "insug"
Andyy90 skrev:får hoppas min biljäkel håller igenom mappningen så får jag utmana dig!
Mangisen skrev:Dragonbreath skrev:thnx Jag kommer å ställer gärna ut den... den är redo för säsong 2012 jag kommer o ställer min jämte din, de är väl okej va?