@Extrazz och Alexlindblad: Det kan jag med tycka att dem e. Men dem kan sitta bra på en svart bil. Många som inte gillar mina baklampor med. Men jag gör det. Dem e svarta på sidorna o svarta "ribbor" i överdelen o det passar på svart bil enligt mig.
Inte på Grön/grå/vit/röd o ja du förstår..
![smile](img/smilies/smile.png)
O det e klart vi alla bygger som vi vill ha våra bilar. Annars hade det varit en vääääldigt tråkig sida o kolla på.
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Tack.
@mercaa: En massa plastaskit kommer det inte på min bil. Kommer o hållas ganska original.
Har funderat mycke på body kit o sånt men växt ifrån det lite. Det kommer bli "Refined" på den nu mer
@Martin_78: Klart man får ris o ros på sina bilar. Men det e ju bara till o skita i de negativa. De e din bil, dina pengar o din tid du lägger ner på bilen. Så blir man bara nöjd själv så e det bra. Men visst kan det vara kul o höra andras åsikter.
Men tack för du tycker tråden e trevlig.
Uppdatering sker så fort jag bara kan. Jobbar inte som jag gjorde förr så pengarna tar emot.Detta e bara ett prov för jag vill ha ngt nytt igen. Tycker dem e helt ok, men vill göra en egen touch på dem o blir det inget bra så har jag ju dem andre kvar. Bara till o byta över till dem igen.
![smile](img/smilies/smile.png)
Tänkte mycke på att dem var svarta o det e bilen med så dem passar ju in bra. Sen kommer mörka USA klarglas blinkers.
Så just nu i mitt huve så kommer det se bra ut. Men hur resultatet blir återstår o se.
![roll](img/smilies/roll.png)
Shrouden som omger projektorn kommer med bli plast dippad svart. Så det kommer följa bilen färg. Lite det jag tänker på.
Bilen ska ju vara blacked out.
![cool](img/smilies/cool.png)