2961
Sök

Audi TT Quattro som vinterbil?!

Mr
267 Inlägg
16 september 2006
Impreza_BlackDrake skrev:
Ja men det är bara avundsjukan som kommer fram Piffsen, du vet stolpskott med volvo o sånt jävla skräp tror att det är det bästa somfinns för dom inte har nån fantasi o sen säga att TT är en
tjejbil, herrejesus, VW Beetle är väl en jävla tjejbil inte en TT, är så trött på svenska avundsjukan, DRA Å ÅK I ERA SATANS TRAKTORER [VOLVO] o pensionärs kärring o ni kan vara
hur stolta ni vill för det men tryck inte ner bilar ni inte ens kört eller vet nånting om!
TTn är en komfortabel bil, som är lika skön att åka långt som kort i, komforten är bra, ljudnivån
helt ok för att vara en liten bil, HUr kul är en satans GOLF??!! varenda stolpskott har ju den skiten..

VÅGA VARA UDDA!!  [satans svensson stolpskott]

Ursäkta för min ilska men är så trött på Volvo snubbar o folk som har skitbilar som bara krankar
ner på andra som råkar ha en bil som dom stylat exakt som dom vill ha dom, man skiter egentligen i vad patetiska människor säger, men vi Stylare/street raceare får så mycket skit ändå
så varför försöker inte vi hålla ihop o stötta o hjälpa varandra istället för allt jävla snack om "min är bättre din duger inte" !

Tack för mej!

Men du snackar ju precis om alla som kör volvo har så mkt sämre bil.. Så vad är det om då?
Ett satans gnäll jämt, allt är så dödligt seriöst.. Om någon tycker det är en tjejbil så får väl han tycka det precis som du tycker alla volvo är pensionärs/svenssonbilar?

Tack för dej!

Mer gas är alltid lagningen eller lösningen.

1 639 Inlägg
16 september 2006
Piffsen skrev:
Hur kan man säga att en TT är en tjejbil? Sen föreslå att han ska köpa en Golf 4:a??

E  inte en Golf kärring/pensionär skärra?????

Jag tycker du ska satsa på en TT... Det är kvalitet + att dom går bra...

SA JAG ATT HAN SKULLE KÖPA GOLF ? Läs igen !! JAG SKREV PROVKÖRA..

Fan så tröttsamt...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

1 639 Inlägg
16 september 2006
Impreza_BlackDrake skrev:
Ja men det är bara avundsjukan som kommer fram Piffsen, du vet stolpskott med volvo o sånt jävla skräp tror att det är det bästa somfinns för dom inte har nån fantasi o sen säga att TT är en
tjejbil, herrejesus, VW Beetle är väl en jävla tjejbil inte en TT, är så trött på svenska avundsjukan, DRA Å ÅK I ERA SATANS TRAKTORER [VOLVO] o pensionärs kärring o ni kan vara
hur stolta ni vill för det men tryck inte ner bilar ni inte ens kört eller vet nånting om!
TTn är en komfortabel bil, som är lika skön att åka långt som kort i, komforten är bra, ljudnivån
helt ok för att vara en liten bil, HUr kul är en satans GOLF??!! varenda stolpskott har ju den skiten..

VÅGA VARA UDDA!!  [satans svensson stolpskott]

Ursäkta för min ilska men är så trött på Volvo snubbar o folk som har skitbilar som bara krankar
ner på andra som råkar ha en bil som dom stylat exakt som dom vill ha dom, man skiter egentligen i vad patetiska människor säger, men vi Stylare/street raceare får så mycket skit ändå
så varför försöker inte vi hålla ihop o stötta o hjälpa varandra istället för allt jävla snack om "min är bättre din duger inte" !

Tack för mej!

Är jag avundsjuk och kör skitbil? Det var något helt nytt det... Hade jag velat förvärva en TT hade jag gjort det för länge sedan. Så patetiskt att tro att alla som inte gillar den bil man själv råkar ha är avundsjuka.
Senast redigerat av mrcelica (16 september 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Sök