Handlar inte om att vara självisk. Anes startade tråden om Malmö som förr och det är oljehamnen som gällt i den frågan. Därför skriver jag hamnen som gäller oavsett för det velas för mycket från er som bor där nere. Ni kommer inte med något konkret beslut, men är tyvärr snabba med att hacka på/i andras trådar/beslut. Det är sådant här från din sida och andra som får folk till att ta avstånd. (Håll du dig till Landskrona osv) Istället för att stötta och komma till träffarna med glatt humör.
Istället för att flera stycken munhuggs när tex Anes nu startade tråden, välj då att starta någon konkret plats och tid som gäller för er att träffas innan som vill det. Tyvärr börjar folk istället hacka på Anes tidigare i tråden när han väl startade den
Ang lastbilar, så tycker jag inte det är så farligt. Snabbt och lätt släpp förbi istället för att hindra.
Som jag även nämnde innan så är 19,00 för tidigt för mig och då väljer jag att skita i att köra till Jägers och personligen ser jag ingen anledning till att köra till andra sidan av Malmö först.
Fritt val att komma eller inte. Precis som du får starta tråd om att träffas på Jägers/Biltema eller var som helst.
Det har gnällts en massa om Volvo osv i denna tråden. Vad spelar det för roll vad du kör är ju den frågan jag kan ställa mig. Viktigare att det är glatt humör och trevlig stämning på träffarna.
Starta du tråd om var ni vill träffas innan ang tider/dag/dagar och diskuttera den frågan i den tråden, så är alla välkomna till Oljehamnen klockan 20,00 på söndagarna med glatt humör.
Inte farten som dödar. Det är stoppen