johan1279 skrev:Skulle gärna komma, men den 26e känns som dåligt datum då Bimmer of Sweden går då..annars kommer man ju gärna:)
Accelsson skrev:johan1279 skrev:Skulle gärna komma, men den 26e känns som dåligt datum då Bimmer of Sweden går då..annars kommer man ju gärna:)På Bimmers of Sweden kommer även min bil finnas utställd så det ser jag inte som ett problem!
johan1279 skrev:Accelsson skrev:johan1279 skrev:Skulle gärna komma, men den 26e känns som dåligt datum då Bimmer of Sweden går då..annars kommer man ju gärna:)På Bimmers of Sweden kommer även min bil finnas utställd så det ser jag inte som ett problem! Nice! men vaddå säger du att du räknar med o hinna med båda träffarna??
Firetunez skrev:johan1279 skrev:Accelsson skrev:På Bimmers of Sweden kommer även min bil finnas utställd så det ser jag inte som ett problem! Nice! men vaddå säger du att du räknar med o hinna med båda träffarna??Bimmers of Sweden slutar 17.00 så man hinner nog med båda träffar utan problem
johan1279 skrev:Accelsson skrev:På Bimmers of Sweden kommer även min bil finnas utställd så det ser jag inte som ett problem! Nice! men vaddå säger du att du räknar med o hinna med båda träffarna??
Accelsson skrev:På Bimmers of Sweden kommer även min bil finnas utställd så det ser jag inte som ett problem!
Accelsson skrev:Firetunez skrev:johan1279 skrev:Nice! men vaddå säger du att du räknar med o hinna med båda träffarna??Bimmers of Sweden slutar 17.00 så man hinner nog med båda träffar utan problem Jomen exakt!Jag räknar till och med att hinna köra bal-folk där emellan
Firetunez skrev:johan1279 skrev:Nice! men vaddå säger du att du räknar med o hinna med båda träffarna??Bimmers of Sweden slutar 17.00 så man hinner nog med båda träffar utan problem
johan1279 skrev:Nice! men vaddå säger du att du räknar med o hinna med båda träffarna??