3412
Sök

Kanske bättre att skriva: Raggare blev misshandlade!!

Forummoderator
9 299 Inlägg
1 juni 2012
Jag har några frågor. Borde de utvisas även om de är svenskfödda, vilket de flesta sk "invandrare" är?
Borde de utvisas om de hunnit bli svenska medborgare?

Man ska akta sig för att titta i nätbilagor av typen Friatider och tro att det speglar sanningen. Vad vet ni egentligen om de som slåss? Förutom ett kladdigt filmklipp?

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 277 Inlägg
1 juni 2012
Trådstartare
caromania skrev:
Jag har några frågor. Borde de utvisas även om de är svenskfödda, vilket de flesta sk "invandrare" är?

Man ska akta sig för att titta i nätbilagor av typen Friatider och tro att det speglar sanningen. Vad vet ni egentligen om de som slåss? Förutom ett kladdigt filmklipp?

Ja, det kan ju vara fejkat eller så. I och för sig vet man inte det. Men om, jag säger om det har hänt så är det fördjävligt gjort.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

7 Inlägg
1 juni 2012
caromania skrev:

Ja, absolut. Bara för att man fått svenskt medborgarskap (vilket är på tok för lätt) så innebär det inte att man är svensk.

FriaTider och andra nationella nättidningar må ha sina fel, men man ska också akta sig för att köpa allting som statsapparaten eller globalist/feminist-blaskorna skriver.

Förmodligen kommer denna tråd bli låst illa kvickt men detta är ett ämne som är väldigt strypt i Sverige, konstigt nog för vi har aldrig någonsin i historien sett ett folkutbyte ske så fort som det gör i dagsläget. För mig är det extremt konstigt att inte fler reagerar.

Forummoderator
9 299 Inlägg
1 juni 2012
Vettemannen skrev:
caromania skrev:

Man ska akta sig för att titta i nätbilagor av typen Friatider och tro att det speglar sanningen. Vad vet vi egentligen om de som slåss? Förutom ett kladdigt filmklipp?

Ja, det kan ju vara fejkat eller så. I och för sig vet man inte det. Men om, jag säger om det har hänt så är det fördjävligt gjort.

/Benny

Absolut är det fördjävligt. Men jag det är oroande över att det ens dyker upp den här typen av tankar hos dig/er. Att bara plocka ett youtube-klipp med en smaskig rubrik så har man lyckats få en massa människor att enas kring att en väldigt stor grupp står för något.

Jag har arbetat i mer än ett decennium i en av Sveriges tuffaste "invandrarförorter". När slutar dessa människor att bli invandrare undrar jag? När deras hud blivit blek? För om farfar flyttade hit på 50talet, men man bort i segregerad förort och hamnar i dåligt sällskap, då är man fortfarande invandrare? Blir man svensk då man flyttar till radhus och käkar Kalles på mackan? När man inte slåss på krogen längre?

Oavsett religion, hudfärg, etnicitet eller skostorlek, när folk slåss är det sjukt. Misshandel på det sättet ska leda till stränga straff.

Avslutningsvis, och dra lärdom av detta:
Okunnighet, brist på- och efterfrågan av undersökande källkritik. Vi pekar på några och säger "Det är deras fel". Ojsan, Tyskland 1933 knackar på dörren?

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 277 Inlägg
1 juni 2012
Trådstartare
caromania skrev:
Vettemannen skrev:
caromania skrev:

Man ska akta sig för att titta i nätbilagor av typen Friatider och tro att det speglar sanningen. Vad vet vi egentligen om de som slåss? Förutom ett kladdigt filmklipp?

/Benny

Absolut är det fördjävligt. Men jag det är oroande över att det ens dyker upp den här typen av tankar hos dig/er. Att bara plocka ett youtube-klipp med en smaskig rubrik så har man lyckats få en massa människor att enas kring att en väldigt stor grupp står för något.

Jag har arbetat i mer än ett decennium i en av Sveriges tuffaste "invandrarförorter". När slutar dessa människor att bli invandrare undrar jag? När deras hud blivit blek? För om farfar flyttade hit på 50talet, men man bort i segregerad förort och hamnar i dåligt sällskap, då är man fortfarande invandrare? Blir man svensk då man flyttar till radhus och käkar Kalles på mackan? När man inte slåss på krogen längre?

Oavsett religion, hudfärg, etnicitet eller skostorlek, när folk slåss är det sjukt. Misshandel på det sättet ska leda till stränga straff.

Okunnighet, brist på- och efterfrågan av undersökande källkritik. Vi pekar på några och säger "Det är deras fel". Ojsan, Tyskland 1933 knackar på dörren?

Jag hittade länken på ett annat forum och tycker handlingen som sådan är fördjävlig oavsett vem som gjorde illa vem men nu råkade det vara invandrare som misshandlade raggare.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Forummoderator
9 299 Inlägg
1 juni 2012
JapanCars skrev:
Ja, absolut. Bara för att man fått svenskt medborgarskap (vilket är på tok för lätt) så innebär det inte att man är svensk.

Du menar att man ska utvisa svenska medborgare som är födda i Sverige? Till vilket land då?

Vettemannen skrev:
Jag hittade länken på ett annat forum och tycker handlingen som sådan är fördjävlig oavsett vem som gjorde illa vem men nu råkade det vara invandrare som misshandlade raggare.

/Benny

Hur vet du det? Kategorisera invandrarna? Vilken nationalitet har de? Var är de födda? Är de svenska medborgare, eller inte?

Jag skulle tycka det var okej med att det i tråden från och med nu stod saker som: "Bråkstakarna ska låsas in" etc. För det är det det handlar om. Bråkstakar, kriminellt avskum. Det vore mer korrekt.
Senast redigerat av caromania (1 juni 2012)

3 268 Inlägg
1 juni 2012
fyfan, har själv blivit misshandlad av en jugoslav, så jävla onödigt !! sad

1 059 Inlägg
1 juni 2012
Det som står är inte hela sanningen, tråkigt att du länkar till en en site som bara ger en sida av saken.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

7 Inlägg
1 juni 2012
caromania skrev:

Visst finns det många korkade rasister som bara gapar att man ska ut med alla och inte riktigt kan det här med kritiskt tänkande men det finns många som är väldigt kloka också..

Trevligt att du jobbat i en sån miljö, då har du ju lite erfarenhet. Vad arbetade du med? Har du någon förklaring till varför det ser ut som det gör i förorterna? Varför flyr lärare Rosengård t.ex?

En svensk är vit, har sitt ursprung i Nord/Väst Europa och ser sig själv som svensk. Vad sen denna föredrar att göra på fritiden och äta är väldigt irrelevant. Detta är vad jag anser och jag vet att jag är väldigt ensam om det, men jag står för det. Vi kan assimilera de flesta människor från våra 'grannländer' i Västeuropa väldigt fort då de är närmare oss kulturellt och genetiskt än de som kommer längre ifrån. Är det så långsökt?

Det är väldigt enkelt att kasta upp nazist-kortet, smidigt sätt att ta död på en argumentation men biter inte riktigt på mig. Vi måste kunna ifrågasätta detta vansinniga projekt som staten(EU?) tvingar på oss utan att bli kallade alla möjliga -ismer.
Tycker du att vår invandring har varit till godo de senaste 30 åren? Varför ska vi hjälpa en så liten, liten del av världen? Det blir stort för oss men hjälper inte ett skit rent ut sagt rent globalt så för mig är detta bortom allt förstånd.

caromania skrev:
JapanCars skrev:

Du menar att man ska utvisa svenska medborgare som är födda i Sverige? Till vilket land då?

Självklart tillbaka till det land dem har rötter i, jag tror nog du är så pass klipsk att du förstår..

370 Inlägg
1 juni 2012
fy fan vart är sverige på väg...

Låt Turbon Glöda

679 Inlägg
1 juni 2012
racefan skrev:
Det som står är inte hela sanningen, tråkigt att du länkar till en en site som bara ger en sida av saken.

Vad är andra sidan av saken då?

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
1 juni 2012
caromania skrev:
Vettemannen skrev:
caromania skrev:

/Benny

en invandrare är en person som har invandrat i landet och han kommer aldrig att sluta va det .
därimot om han skaffar barn som föds så  blir barnet en svensk med invandrarbakrund.

förstår mig inte på folk som inte förstår att kalla nån invandrare är INTE rasistiskt
därimot typ blatte, neger,svartskatte med mera är dok rasistiskt.

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Forummoderator
9 299 Inlägg
1 juni 2012
turboforssen skrev:
en invandrare är en person som har invandrat i landet och han kommer aldrig att sluta va det .
därimot om han skaffar barn som föds så  blir barnet en svensk med invandrarbakrund.

Då är vi minst två som tycker så. Tyvärr är en invandrare för många en person som härstammar från ett annat land vilket såklart är fel.

Om vi ponerar att filmen är äkta i sammanhanget så är det bara att konstatera att personerna i filmen är kriminella och bör identifieras och straffas. Deras härkomst har inget med det att göra, oavsett om de är svenskfödda eller ej.

Om sedan någon vill diskutera invandringspolitik så är det en helt annan fråga som inte har i tråden att göra.

1 532 Inlägg
1 juni 2012
Finns en orsak till varför jag har baseballträ i bilen feg eller ej.

Forummoderator
26 433 Inlägg
1 juni 2012
För det finns inget svenskt gäng som någonsin har gett sig på invandrare..

Edit: Det var i alla fall min första, och högst personliga tanke.
Senast redigerat av Mack (1 juni 2012)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Forummoderator
9 299 Inlägg
1 juni 2012
Dirtymike skrev:

Ifall du träffar raggare? smile

3 413 Inlägg
1 juni 2012
Det är ju bara att kålla på efterlyst, så kan ni ju se VEM står för brotten

http://www.youtube.com/watch?v=DzpOctWLkgA

Om det fortsätter så kan jag säga att vi kommer bli dom som kommer att behöva fly. Dock så är det ju inte imorgon.

1 532 Inlägg
1 juni 2012
caromania skrev:
Dirtymike skrev:

Jag är raggare syfta mer på klåfingriga nollor som inte kan ge fan i min bil. Vare sig det är raggare,invandrare eller en finnig fjortis

766 Inlägg
1 juni 2012
Dirtymike skrev:
caromania skrev:
Dirtymike skrev:

Jag är raggare syfta mer på klåfingriga nollor som inte kan ge fan i min bil. Vare sig det är raggare,invandrare eller en finnig fjortis

ja man är ju tvungen att till såna grejer nu för tiden, tråkigt nog är det ju bara en själv det straffar men det är det oftast värt, man får tänka att man kanske gjort så nån annan slipper råka ut för samma personer

Muttley
1 juni 2012
Behöver man läsa friatider för att fatta att många invandrare är ett stort problem här?  Lika mycket som svenska ungdomar är ett stort problem. 
Skitsamma var de kommer ifrån, jävla pack ändå.  (alla som slåss såklart)

Sök