SylvesterStallone skrev:
Dirtymike skrev:
SylvesterStallone skrev:
Blev dina trosor våta då eller?
Lägg ner innan tråden blir låst.
Du gjorde fel som alla andra som ska styla mellan bilar och människor. Vid Maxi är det infarten som gäller att börna på ingen annanstans.
Gör du eller någon annan det mellan bilarna på själva "träff" området så kliver jag ut framför OCH kör nån på mig inne på en parkering såblir det vårdslöshet i trafik och vållande till annans kroppsskada = körkortet ryker + böter och skadestånd som följd.
Om jag nu inte blir förbannad och spöar den fan som kört på mig.
Haha driver du eller? ska du snacka om att låsa tråden ? hot om att slås o grejjer lugna dig nu tuffing!!
Örebro träff för några år sen i juni.
Jag hade en Nissan S14 jag köpt för mina surt sparade pengar.
en kille åkte runt och börna mellan bilarna ett antal ggn till sist skvätte ner min bil med grus på hela sidan. Försökte springa ifatt honom men han drog.
Står typ o gråter när jag o polarn hör en börn sen ett brak.
Killen börna o tappa kontrollen körde på en tjej o braka in i 2 bilar.
1bil gick på skrot, den andra blev iordning gjord men såld senare då all styling åkte av på verkstan, min bil fick jag tillbax oktober och killen åkte en 740 så hans bil blev kofångaren sne på.
Tjejen fick bestående meen för livet.
Han blev av me kortet och fick betala hela kalaset men leva med att ha förstört nåns liv kanske inte är så kul.
Det kan man tänka på innan man börnar o kör fort mellan bilar och människor speciellt då det är mkt barn.
Jag gör det varje ggn någon gör det ialla fall.
Jag tänker mig för väldigt noga innan jag leker.