jag och min far hadde ett litet samtal om superb och han sa samma som jag sagt hela tiden, att visst är det en fin bil som är bra och ganska snygg med för den delen fast den är ju inte direkt liten
blir det en saab så blir det ju en ttid , anledningen till att det blir så är att inköpspriset är oförskämt lågt och delarna är ju säkrade med för den delen, saab parts finns ju kvar och det kommer det göra i framtiden med efter allt som man läst så kommer reservdelar inte vara något större problem.
plus att cadillac bls är samma bil som saab 9-3 så kommer ju delarna alltid att finnas .
vet att du hatar saab jimmy och att jag lär få höra detta ett BRA tag framöver men just nu känns det som ett bra bilköp när allt är säkrat, bilen kommer inte vara värd ett skit men behåller man den i 10 år vilket jag och farsan såg som ett krav i det fallet så tänker man inte på andrahandsvärdet.
enda saken som faktist talar för en manuell låda är ju den där förbrukningsskillnaden ,
men man får väl leta upp en saab handlare som har båda och provköra och jämföra
Hur är ljudsystemet i dessa ? då det inte kommer åka in något annat än orginal i nästa bil och man gärna vill ha lite tryck så är detta också en sak att överväga.