här är bilen innan jag har börjat med den:) är lite som ska göras:) demontering, slipning och lackning på 1 VECKA!!
Diio skrev:ser riktigt trevligt ut! hur har du lackat den?
Svisse skrev:Diio skrev:ser riktigt trevligt ut! hur har du lackat den? Jag har lackat den mattsvart:)
Diio skrev:Svisse skrev:Diio skrev:ser riktigt trevligt ut! hur har du lackat den? Jag har lackat den mattsvart:)tänkte mest om du rollat, burk eller lackspruta
Svisse skrev:Diio skrev:Svisse skrev:Jag har lackat den mattsvart:)tänkte mest om du rollat, burk eller lackspruta jaha:D nä det är lackspruta;) första gången i mitt liv jag gjorde det och jag blev riktigt nöjd:) fick inte en enda rinning på hela bilen:D
Diio skrev:Svisse skrev:Jag har lackat den mattsvart:)tänkte mest om du rollat, burk eller lackspruta
Svisse skrev:Jag har lackat den mattsvart:)
Diio skrev:Svisse skrev:Diio skrev:tänkte mest om du rollat, burk eller lackspruta jaha:D nä det är lackspruta;) första gången i mitt liv jag gjorde det och jag blev riktigt nöjd:) fick inte en enda rinning på hela bilen:Dgött! lätt hänt annars man tycker ju inte det kommer färg och så vipps så rinner det^^ bra jobbat!
Svisse skrev:Diio skrev:tänkte mest om du rollat, burk eller lackspruta jaha:D nä det är lackspruta;) första gången i mitt liv jag gjorde det och jag blev riktigt nöjd:) fick inte en enda rinning på hela bilen:D
Diio skrev:tänkte mest om du rollat, burk eller lackspruta