Hej
Får börja med att be om ursäkt för det alldeles för långa uppehållet. Ska i kort förklara varför.
I höstas hände det en del med projektet och besiktning gjordes så jag fick köra en månad iallafall
I november tog förhållandet med min dåvarande sambo slut. Slutade med att jag tog över hus och lån, detta gjorde att bilkontot fick strypas något. Vart även av med datorn. Hyrde även ut bilplatser i min verkstad i vintras så det blev ingen plats över för min bil att skruva på.
Så tyvärr har det inte hänt så mycket med bilen, ny ratt har monterats och mindre detaljer som kromlisten på motorhuven har hittat dit genom trevligt folk från 02 club sweden som skänkt via FB, riktigt roligt
Besiktigade bilen på semestern så nu är den godkänd att köra dock utan buren i
Så blir det vettigt väder nu på söndag så blir det nog en tur till Vallåkra med 02an, hade varit sjukt kul att åka på första träffen med bilen
Annars är läget som sådant att jag träffat en ny helt fantastiskt tjej från Norrköping så huset är till salu och jag kommer att flytta dit rätt snart hoppas jag
Ser du mig på Vallåkra och du följer tråden så kom väldigt gärna fram och säg hej, bara roligt