Idag har jag fått fixat flexiröret..? Om de nu heter så, pga läckage och körförbud. Men imorgon ska den in på besiktning(bytte till mig den med körförbud) så nu ska den väl få köras på vägar, har redan hunnit fått 1500 i böter för körförbudet.. Men men jag får väl skylle mig själv!
Sen tycker jag att ni kan ge mig förslag på fälgar!
lite dåligt med bilder, men har fått bytt lite grejer inför besiktningen!
ny flexskarv..? sitter iaf mellan grenröret och avgassystemet. den förra var helt uppflänsad och dåligt lagad så den var tvungen att bytas, lät som en A-traktor..
dåliga bilder.. men men
fått bytt sidorutoroch börjat ta bort vindavvisarna, ena hade gått sönder så då var de inte nåt fint att ha dom kvar!
Zito fälgarna eller vad dom hette är nog liiite dyra för min del.. men däremot ocean fälgarna är riktigt fina! bra pris också!
snygga fälgar är dyra fälgar! och iom att du behöver breda fälgar för att fylla ut breddningen och de billiga ligger väl kring max 8,5" breda..
ja, fast är fortfarande student.. så är för dyrt med 4000/ per fälg eller vad de va dom kostade så får nog bli billigare fälgar med spacers. sen ska de vara kant på dom
Har du en blekaste anning hur breddningen är gjord? Är riktigt sugen på att bredda min XD
Nej tyvärr så vet jag inte de.. Kan ta reda på företaget som breddade den så kan jag skicka till dig så kan du höra med dom där
Är väl inget företag som har byggt den!! Byggdes av en kille i Halmstad som ja har för mig jobbade på Volvo i Halmstad.
Nejdå det är inget företag som har byggt denna. jag gjorde allt jobb själv lackade den också och lackföretaget sponsrade med material och så fick jag låna boxen.
Nähä inte volvo V.A.G. i halmstad Motorhalland bilplåtis
Hur går det här då ? Dessa fälgar satt inte fel på denna när den stod klar, http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 0070_n.jpg Synd även med inredningen att den blev förstörd, Kanske även planer på att byta motor?