Hejsan tänkte börja göra ett forum om mitt projekt. som är en Saab v4, som funkar bra men finns lite skönhetsfel och lite problem under huven
Bilen inköptes från en trevlig snubbe utanför kungsör den 3 juli.
då hade en av sidoskärmarna blivit byt men inte underreds behandlad, samt ny bytt koppling.
inte haft några problem med den. men här om dagen strulade kopplingen. så fick börja leta. märkte att det var lågt med olja så fyllde på nytt.men vart fortfarande inte bra. den lät som jag glömde att trycka i kopplingen när jag skulle sätta i R. så vart lite sur och tänkte vad det kunde va. kom på att man ska lufta kopplingen. så gjorde det och nu funkar den bra igen
som sagt detta är det mesta rosten jag hittat. förutom ett litet håll i bagageutrymmet
Men min kylare har ett hål och börjar se gammal och sliten ut. så ska skaffa en ny och sätta i. kommer komma bilder på det jobbet. och sedan blir det att polera bilen och göra den fin
sen hoppas jag på att hitta 3 nya skärmar på saab loppisen den 31.a och sedan den i aug. samt hoppas på att hitta en ny instrumentpanel för jag vill ha en helt i plåt.
den ska lackas om helt senare med orginal lacken
ska fixa till den men vet inte riktigt vad jag ska göra på den. ska ta mig en funderare.