4160
Sök

Eliiaasson's Volvo 945 ltt -97 uppfräschning!

Försöka få en fin 945a :)

Low is a lifestyle
75 252 Visningar
Projektet avslutat 23 oktober 2012
Turboknuff finns det gott om plats för!
484 Inlägg
13 september 2012
Eliiaasson skrev:
mmathson skrev:
Eliiaasson skrev:
Vore trevligt med lite kommentarer smile Btw, tror jag har kommit på knepet med toning nu, gick ganska bra nu smile

Nice smile Jag ska lämna in min bil på toning i framtiden till Solfilm Skåne. Kostar ca 2500 och får 10års garanti smile + får välja mellan 5 olika graders toning big_smile

Jo, var också ganska nära på det förut wink Men ska köpa toning imorgon så gör det själv ändå smile

Okej, lycka till smile Vill se bra resultat big_smile

Högskoleutbildad däcksparkare
1 481 Inlägg
13 september 2012
mmathson skrev:
Eliiaasson skrev:
mmathson skrev:

Nice smile Jag ska lämna in min bil på toning i framtiden till Solfilm Skåne. Kostar ca 2500 och får 10års garanti smile + får välja mellan 5 olika graders toning big_smile

Jo, var också ganska nära på det förut wink Men ska köpa toning imorgon så gör det själv ändå smile

2500 var inte farligt alls! smile BVS här i Växjö vill ha 5000 har jag för mig för mitt skåp hmm

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92

Low is a lifestyle
364 Inlägg
13 september 2012
Trådstartare
mmathson skrev:
Eliiaasson skrev:
mmathson skrev:

Tackar, ska nog gå bra wink

Low is a lifestyle
364 Inlägg
14 september 2012
Trådstartare
Köper mig guldbox och bränslebox imorgon som är chippat med vikingchip smile

1 146 Inlägg
14 september 2012
låter fint det smile
eco chip?

Low is a lifestyle
364 Inlägg
14 september 2012
Trådstartare
aqulio skrev:
låter fint det smile
eco chip?

Jepp smile Vet inte riktigt faktiskt, tror det är det, dock inte säket. Men för priset jag får det för så spelar det inte så stor roll smile

Low is a lifestyle
364 Inlägg
16 september 2012
Trådstartare
Köpt chippade boxar nu iaf, förhoppningsvis åker dom i senare idag. smile

198 Inlägg
16 september 2012
Sounds good!!

Turbo är ett måste!

1 277 Inlägg
16 september 2012
Vilka chip fick du tag på då?

Low is a lifestyle
364 Inlägg
16 september 2012
Trådstartare
Racerpatrick skrev:
Sounds good!!

Yes smile

Low is a lifestyle
364 Inlägg
16 september 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:

Guldbox och bränslebox med vikingchip, inte kollat närmare på vad för chip det är dock. Köpte det av vesa smile

1 277 Inlägg
16 september 2012
Eliiaasson skrev:
cykelpump skrev:

Guldbox och bränslebox med vikingchip, inte kollat närmare på vad för chip det är dock. Köpte det av vesa smile

Jasså, jaja, men vikingchip är vell nåt å ha, ahar du satt t-kors på wg slangen med? fixa det så går den tillsammans med chippen som en fulltryckare, har gjort det på min egna å de gjorde susen

Low is a lifestyle
364 Inlägg
16 september 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
Eliiaasson skrev:
cykelpump skrev:

Jasså, jaja, men vikingchip är vell nåt å ha, ahar du satt t-kors på wg slangen med? fixa det så går den tillsammans med chippen som en fulltryckare, har gjort det på min egna å de gjorde susen

Japp, laddar ca 0,8 nu

Low is a lifestyle
364 Inlägg
19 september 2012
Trådstartare
Kopplat in boxarna, verkar funka finfint nu smile Även satt i dioder i skyltbelysningen samt tonat blinkers/backljus lite mörkare (Hade lite svart film som var ganska ljus kvar från 740n) Bilder på det kommer imorgon smile
Blir väl lite extraljus snart med hoppas jag smile

1 277 Inlägg
19 september 2012
Eliiaasson skrev:
Kopplat in boxarna, verkar funka finfint nu smile Även satt i dioder i skyltbelysningen samt tonat blinkers/backljus lite mörkare (Hade lite svart film som var ganska ljus kvar från 740n) Bilder på det kommer imorgon smile

Rekomenderar hella 3003, köp dom hos john deere återförsäljaren i säffle, billigast härikring

Low is a lifestyle
364 Inlägg
19 september 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
Eliiaasson skrev:

Rekomenderar hella 3003, köp dom hos john deere återförsäljaren i säffle, billigast härikring

Okej, beställer tänkte jag. Blir "Ljusdal" Köper 10pack Så delar jag med en kompis, tänkte jag skulle ha 5st i fronten, är i samma klass som simljusen smile Finns på strands

1 277 Inlägg
20 september 2012
Eliiaasson skrev:
cykelpump skrev:
Eliiaasson skrev:

Okej, beställer tänkte jag. Blir "Ljusdal" Köper 10pack Så delar jag med en kompis, tänkte jag skulle ha 5st i fronten, är i samma klass som simljusen smile Finns på strands

Åfan, låter jädra bra, vad är priset för ett 10 pack? ca 3-4000 ?

Low is a lifestyle
364 Inlägg
20 september 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
Eliiaasson skrev:
cykelpump skrev:

Nej, endast 1800! Sjukt billigt smile

Högskoleutbildad däcksparkare
1 481 Inlägg
20 september 2012
Eliiaasson skrev:
cykelpump skrev:
Eliiaasson skrev:

Jäklar bra pris! big_smile Biltema tar ju t.o.m 389:- för sina :=

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92

Low is a lifestyle
364 Inlägg
20 september 2012
Trådstartare
Turbo-Fransson skrev:
Eliiaasson skrev:
cykelpump skrev:

Jäklar bra pris! big_smile Biltema tar ju t.o.m 389:- för sina :=

Menar det, blir 5 såna i fronten smile! Fått tag på bakaddon, usablinkers och vindavisare som ja köper nästa vecka, nu ska här stukas! wink

Sök