Tobbetdi skrev:Jag har rollat ett gäng bilar med både skumroller och filtroller. Har mest använts ÖB's halvblanka utomhusfärg med gott resultat.
940-turbo skrev:biltemas båtlack blir rätt bra :p
Tyfors skrev:va e de för bil du ska måla?
D-alvarsson skrev:940-turbo skrev:biltemas båtlack blir rätt bra :pOkej. De får helst vara bra hållbarhet också
CHEEVA skrev:D-alvarsson skrev:940-turbo skrev:biltemas båtlack blir rätt bra :pOkej. De får helst vara bra hållbarhet också båtlacken är nog den bästa du kan hitta för vettiga pengar 2 komp färg som är jävligt bra !har lackat ett par bilar med den med gott resultat
D-alvarsson skrev:CHEEVA skrev:D-alvarsson skrev:Okej. De får helst vara bra hållbarhet också båtlacken är nog den bästa du kan hitta för vettiga pengar 2 komp färg som är jävligt bra !har lackat ett par bilar med den med gott resultatokejokej, finns den i sidensvart? eller va den heter
CHEEVA skrev:D-alvarsson skrev:Okej. De får helst vara bra hållbarhet också båtlacken är nog den bästa du kan hitta för vettiga pengar 2 komp färg som är jävligt bra !har lackat ett par bilar med den med gott resultat
D-alvarsson skrev:Okej. De får helst vara bra hållbarhet också
CHEEVA skrev:D-alvarsson skrev:CHEEVA skrev:båtlacken är nog den bästa du kan hitta för vettiga pengar 2 komp färg som är jävligt bra !har lackat ett par bilar med den med gott resultatokejokej, finns den i sidensvart? eller va den heter nej tyvär endast blank svart den heter top coat på biltema finns i svart grön blå röd vit och kanske gul
D-alvarsson skrev:CHEEVA skrev:båtlacken är nog den bästa du kan hitta för vettiga pengar 2 komp färg som är jävligt bra !har lackat ett par bilar med den med gott resultatokejokej, finns den i sidensvart? eller va den heter
CHEEVA skrev:båtlacken är nog den bästa du kan hitta för vettiga pengar 2 komp färg som är jävligt bra !har lackat ett par bilar med den med gott resultat
CHEEVA skrev:210 kr litern har jag för mig den kostar ... och nu är detta riktig 2 komp lack jävligt bra färg rent ut sagt, precis som vanlig solid billack
D-alvarsson skrev:CHEEVA skrev:210 kr litern har jag för mig den kostar ... och nu är detta riktig 2 komp lack jävligt bra färg rent ut sagt, precis som vanlig solid billackjasså?? och de blir bra o rolla den?
no_fake skrev:D-alvarsson skrev:CHEEVA skrev:210 kr litern har jag för mig den kostar ... och nu är detta riktig 2 komp lack jävligt bra färg rent ut sagt, precis som vanlig solid billackjasså?? och de blir bra o rolla den?bra eller inte beror ju på hur noga man e