Kände att jag behövde göra något med stackars Golfen så jag åkte och spolade av den med högtrycken och knäppte några snabba bilder, får bli en bättre tvätt snart innan vinterförvaring Även fått på några nya dekaler från http://stanceshoppen.se
Och ja, den är ojämnt hög och ful i fram, var ju tvungen att skruva upp den lite när drivaxeln började jävlas Skall åtgärdas under vintern!
Senast redigerat av rickylicious (8 november 2012)
Nått du borde göra är en kortare antenn iaf tycker jag för jag stör mig som fan på din långa haha.
Där ser du ju hur min antenn ser ut alltså den är kortare och ligger lite mot a stolpen så jag tycker det är mycket snyggare. Vet inte om det är original på Manhattan eller inte. Notera majblomman också för den är stenhård
Självklart så håller jag på och ska stancea min pärla.
Men var kan man köpa "snowflakesen" som du har då?
Angående utblåsen så tycker jag du ska köra på ett dolt som inte syns.
Antennen ska bort helt, lyssnar ändå inte på radio Det sitter en majblomma bakom mitt Let's Stance-klistermärke på vänster bakruta också, sitter hårt som fan så har inte fått bort allt, så jag dolde det med ett annat klistermärke i stället
Mina Snowflakes är från USA, dyrare än bilen men så ska det vara när man har en idiothobby som denna
Antennen ska bort helt, lyssnar ändå inte på radio Det sitter en majblomma bakom mitt Let's Stance-klistermärke på vänster bakruta också, sitter hårt som fan så har inte fått bort allt, så jag dolde det med ett annat klistermärke i stället
Mina Snowflakes är från USA, dyrare än bilen men så ska det vara när man har en idiothobby som denna
Okej då blir det ännu snyggare! hahah ja vafan är det med majblommor?! Min sitter så inåthelvete och så satt en sån hårt som satan på en polares bil.
Okej då får jag kika där! Äsch att dom är dyrare än bilen är inget problem för jag gav ju 2k för den
Okej då blir det ännu snyggare! hahah ja vafan är det med majblommor?! Min sitter så inåthelvete och så satt en sån hårt som satan på en polares bil.
Okej då får jag kika där! Äsch att dom är dyrare än bilen är inget problem för jag gav ju 2k för den
Vet inte, vet bara att jag skulle vilja att alla mina dekaler satt lika bra som den jävla majblomman Ska skrapa lite på den i vinter så jag får bort det sista. Redan fått bort en tiondel typ, tog bara 3 timmar... Jädra betongdekal.
Kostar bilen 2k så är det ju inte så konstigt, men min kostade 16k