Ja det är jääkligt häftigt att se! inte allt jag la upp, finns massvis med olika "lokaler" steg i tillverkningen av bommulskrut. trodde jag skulle gå vilse först. Gick några varv och tillslut så kunde man det utantill haha. orienterar bättre under marken än ovanpå
Haha fan nästan så man skulle åka förbi en sväng Om inte annat skulle man ju kunna ha jävligt coola fester där nere, dock segt om man super bort nån polare eller liknande
hahahahahahah
För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.
jag lämnade ca en centimeter från originalbenet, mina fjädrar är 600lbs. om du blir fundersam över varför inte gänghylsan passar över fjäderbenen så är det för att du måste slipa riktigt mycket med lamellskiva tilsl det passar.
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
okey tack så mycket för svar! jag svarvar troligen hylsan själv, du har har inte en aning om vad de kan köra med för gänga? men du menar att det är ca en centimeter kvar till toppen? kör du med coils bak också?
okey tack så mycket för svar! jag svarvar troligen hylsan själv, du har har inte en aning om vad de kan köra med för gänga? men du menar att det är ca en centimeter kvar till toppen? kör du med coils bak också?
Sorry om det blir mkt frågor
ingen aning vad det är för gänga, men lämnade ca 1cm eller mer från hylsan upp mot orignal fjäderben, svetsade inte heller där uppe, bara där nere.
haha nä de e sant finns alltid något man vill fixa, låter grymt:D vad ska du köra med för turbo sen? har en helt sprojtans garret gt 37 med större insugshus å litet avgas för snabb respons och kunna leverera mycket. aldrig varit monterad inte rullat 1 enda meter om du är intresserad!
Mvh Mr F
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
haha nä de e sant finns alltid något man vill fixa, låter grymt:D vad ska du köra med för turbo sen? har en helt sprojtans garret gt 37 med större insugshus å litet avgas för snabb respons och kunna leverera mycket. aldrig varit monterad inte rullat 1 enda meter om du är intresserad!
Mvh Mr F
ja alltid finns det nått att förbättra, låter bra men turbon som sitter där är en holset hx40 el35. Kommer inte ihåg haha Seriöst när man inte minns sånt..
fått hem saker till hela motorn till den andra motorn för att renovera. Packningar alla lager å packboxar ut/insug packningar. Kommer mer i veckan, Saknas endel saker till toppen! Så snart åker man 16v Turbo igen.. inte med 2kg dock i ladd var ju roligt ett tag