Har kört med både coils och sänkfjädrar och original och allt beror ju på vad man ska ha bilen till. Man tröttnar på stenhårt om man har några mil till jobbet varje dag, fast det är kul Haha jag är bara 24 men känner mig äldre när man läser ibland.
Coilovers är både fjädrar och dämpare. Dämparna är gängade så man kan ändra höjden genom att skruva bara. Sen finns det mer avancerade grejor också men jag antar att det är ta technix som på länken som du är ute efter.
nybörjar fråga men om jag köper coilovers, behövs det nya fjädrar också då eller ersätter det dom eller? förklara gärna! tack för svar!
Dom ersätter allt ja (: Bara att skruva av de gamla stötdämparna och in med coilsen! Sen är det bara att skruva ned dem i önskad nivå
graul skrev:
Har kört med både coils och sänkfjädrar och original och allt beror ju på vad man ska ha bilen till. Man tröttnar på stenhårt om man har några mil till jobbet varje dag, fast det är kul wink Haha jag är bara 24 men känner mig äldre när man läser ibland.
Vill man vara fin då får man lita pin Precis som du säger. Det beror ju på vad man skall använda bilen till. Men fördelen med coilovers är ju att man kan skruva upp dem närsom. sänkfjädrar har ju ej den fördelen
Ja, med fjädrar får du en fast höjd och ibland svajig bil om det vill sig illa. Coils kan du ställa hur du vill beroende på vilket humör och vilka däck/fälgar du kör med. Måste bara flika in att de där ta-coilsen var snuskigt billiga. Inte ens jag kan fixa så bra pris inte till vento iaf...
Ja, med fjädrar får du en fast höjd och ibland svajig bil om det vill sig illa. Coils kan du ställa hur du vill beroende på vilket humör och vilka däck/fälgar du kör med. Måste bara flika in att de där ta-coilsen var snuskigt billiga. Inte ens jag kan fixa så bra pris inte till vento iaf...
Mode= always low
Ja dom är rätt billiga. Men om man vill köpa från tyska ebay, eller de diverse wepshops där nere så kan man hitta dem för 1700kr
Dom var faktiskt väldigt billiga! Har kollat runt lite och dom brukar var mycket dyrare.
Oranga ventilhattar och svarta lysen så är du hemma. adolphsson, tänk på att det är frakt på skiten också. Och köper du från sverige har du ångerrätt och garantier på svenska.
Oranga ventilhattar och svarta lysen så är du hemma. adolphsson, tänk på att det är frakt på skiten också. Och köper du från sverige har du ångerrätt och garantier på svenska.
Hamnar max på 2000kr med frakt. ingen tull inom Eu fick betala 250kr ifrakt på mina den är ta-technix och raceland. som i sverige med de flesta webshops tar hem på beställning just ifårn tyskland när du beställer. tar max en vecka så har du det:)
Svarta lysen? hur går det till? låter intressant, vet skulle vilja ha orangea men hittade blå hemma så fick bli dom
Svarta lysen? hur går det till? låter intressant, vet skulle vilja ha orangea men hittade blå hemma så fick bli dom
Kolla min projekttråd så får du se hur jag gjorde joey moddningen i mina lyktor
(Vad du än gör, maskere absolut inte inne i reflektorn för den crom beläggningen släppar sjukt lätt. utan måla försiktigt med liten pensel med svart värmetålig färg)
Tjena kolla lite ska ladda upp bild idag till dig här jobbat ganska mkt:-( men kan ja få en bild på hela luft burk o allt. Ja har ju 1, 8 vento o du 2, 0 så skiljer lite