3330
Sök

Min Drömbil - Vovlo Amazon -65

733 Inlägg
2 oktober 2006
Trådstartare
okej, detta är delvis ett projekt i skolan, men ja ska även en vacker dag bygga denna bil. förhoppningsvis under 2007/2008 år big_smile

men jag skulle vilja ha aoll hjälp jag kan få om vad jag måste byta ut och dyl. för att allt ska funka som det ska big_smile

ska bygga om/ut en Volvo Amazon -65a. den ska byggas om så det blir en 50-tals gangster bil.. typ tongue

det ja vet nu som ja vill göra med den är att taksänka den, och mer bak än fram. sen vet jag att det går att få ner en Rover v8, så det ska ner i den. men då antar jag att jag måste byta en del andra saker, och det är de ja vill ja hjälp me, va ska bytas?? smile

sen ska den lackas mattsvart, med skotthål i, dit lackerade tongue och från hålen ska det se ut som de rinner rost, sen ska det även se ut som att man poppnitat fast plåtbitar över vissa av hålen. men sen ska kromet vara helt orginal, alla lister, allt.

och till detta ett par fina tassar.. men vad?! har tänkt då 50tals racingdäck, me en bred vit kant på big_smile men vad för fäljar?? va passat rill bilen??

jag blir väldigt tacksamm för alla möjliga svart, och andra ideer om vad ja kan göra big_smile

// Jonna

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

36 Inlägg
21 april 2008
du kan ha 15 tums eker fälgar det är coolt och litte gangster stil över det:D

94 Inlägg
21 april 2008
Fräänt hörrudu! (: min pappa hadde en amazon -65 men den gedde han bort av nån anledning :S bara 3 ägare blanksvart med chrom fälgar;) tummen upp för detta bygge big_smile

Golle
448 Inlägg
21 april 2008
Är du medveten om att hennes inlägg är nästan två år gammalt? smile

James May: In other news.... I've fitted a fan!

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök