Är ny inom Ljudanläggningar och sånt, men nu har jag bestämt mig för att basa upp pv'n ... Vad ska jag köpa om jag vill ha rejält med bas ? är det 12 " bas ? dubbla 12'or ? vad är bäst..
Senast redigerat av boxarhandsken (2 oktober 2006)
hur ska du ha det? mycket bas eller lite bas. om du ska ha rejäla grejer så är de Digital design som gäller. kvalitet så de heter duga och klarar av att spela riktigt högt. men de e klart kostar en del och behöver rätt möö effekt.
ok länkarna funkade inte.. gå in på www.dbakuten.se klicka på paketlösningar sedan baspaket. Därefter finns det ett paket i din budget bpde på kicker och mutant. Loud as hell i mutant fliken kostar 9995. I kicker fliken under louder finns ett paket du kan välja utan framsystem till för 10995. Sen kan du ven kolla in många andra sidor typ som brl och dom. De brukar med ha en massa olika baspaket att välja på.
Aha... Du redigerade bort "värst i stan". Det var därför jag undrade över din budget.......
/Göran
boxarhandsken skrev:
Är ny inom Ljudanläggningar och sånt, men nu har jag bestämt mig för att basa upp pv'n ... Vad ska jag köpa om jag vill ha rejält med bas ? är det 12 " bas ? dubbla 12'or ? vad är bäst..
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Det är svårt att få det att låta bra med 15 tumare, så jag föreslår att du köper 10:or elr 12:or, här har du en väldigt bra sida, www.nardik.se , dom har väldigt bra grejor och kan hjälpa dig med vad du behöver. Ska du ha bara basare elr ska du ha steg också??