hede_racing skrev:
ja de vore schysst! men fråga vad han ska ha först, men e ju en väldigt enkel modell så kan ju inte kosta mycket!
jag bytte jämt mot en vx3 kam, men kan höra med han
Dannekkk skrev:
Läst igenom alla sidor nu! riktigt roligt projekt att läsa
nu är det så att jag är inne på en 945a som förstabil och har redan planerat lite vad för ljud jag ska ha och hur det ska byggas så jag tänkte höra med dig, vad är det för tum på dina basar? låter dom bra och hur mycket kostade dom ungefär? älskar hur din baslåda ser ut, riktigt snygg!
tacksam för svar! blir att följa också såklart
kul att det är uppskattat
basarna e mutant mt1207, 12" tror dem finns o köpa på dbakuten, när jag köpte dem så va dem på extrapris så betalade enbart 380:-/st, nu har jag med hjälp av farsan räknat ut hela lådan i datorn så jag tror dem spelar ovanligt bra
men kan säga att jag lätt spelade bättre än min polare som har både dyrare basar o högre effekt än mig!
tack för de
tog ett tag o bygga den så kul att den uppskattas! vem vet, den kanske e te salu nån gång
dags för uppdajt!
fått lite paket
image hosting over 2mbinnehöll samsung högeffektsleddar te pos/blinkers fram, självklart orangea
programs to take screenshotsscreenshot program windowsimponerande ljus! kortet taget mitt på dagen, positionsljus
photo sharing websiteso blinkers
screenshot on pcbörjade rota i morfars gamla gömmor som han lämnade kvar te mig efter han dog, allt som fanns i garaget utom bilen fick jag..
hitta iaf lite delar som kan tänkas vara lite intressanta
lite gamla knappar te 240??
pc screen shotnåt te en telefon i bilen? tyvärr slängde morsan resten av delarna för 2 veckor sen... kanske e värt nåt?
imagekomplett borrsats o verktygssats, märks hur pedantisk gammelgubben va
screen shot capturefree screenshot toollite små plastdelar, ser ut som ratten för o ställa ryggstödet i en stol? nytt i påse
e de oxblodsrött tro?
screenshot softwarehittade ett fel jag gjort när jag bytte topp, glömde sätta tbx jordningen te motorn [ajbaja] [ajbaja] dem såg rätt kass ut också så dem kommer nog bytas inom en snar framtid!
programs to take screenshotsbytte även dem två kabelskorna som sitter på insuget, dem såg inte allt för vackra ut!
screenshot captorikväll så pysslade jag med att rengöra tomgångsmotor o spjällhus, detta kanske kan förklara min lustiga tomgång?
how to take a screenshot on a pcscreenshot windowstur att de finns wd40 [thum]
windows automatic screenshotspraya allt fullt o så fick de stå o götta sig lite medans man skruva bort tomgångsmotorn
screen capture windows 7gammal kass packning
screenshot pcny o fräsch
pc screenshotefter mycket wd40 samt gnuggande med både tandborste, tops o en halv rulle papper så blev de ett helt ok resultat!
programs to take screenshotsupload gambarpåväg o monteras ihop!
screengrabsisådärja
program to take screenshotsblev tomgången bättre? Tjaaaa... nu ligger den inte o pendlar runt 6-900 varv längre, nu ligger den på 2000 varv :o :o förstår ingenting...
allt för nu
kommentarer skadar aldrig! Ha de gött!