ironscull skrev:
Fasen vad nice detta var att läsa mycket inspiration till mitt eget projekt
Angående ljusbilden så är det för att du har räfflade märken i glasen bilar med Xenon har klarglas så därför blir bilden cp mot en vägg.
Med vänlig hälsningar Kim
tackar för de
kul att de inspererar!
mjaa, anledningen till den dåliga ljusbilden e ju mest för att det blir för mycket ströljus av 55w xenon, alla bilar med orginalmonterat xenon har inte klarglaslyktor.
Gizmo_ skrev:
Snyggt med xenon.
Jag slängde på H4 Xenon på tantens 740 nu i kväll. Blir ju en viss skillnad på ljuset.
Hon blev nöjd med det, o även jag.
xenon e inget man ångrar! lyser mkt bättre! synd bara att polisen e lite ajjabajja mot de...
inte uppdaterat här på länge nu men nu ska de bli ändring på de!
fick tag på bakre askkopp i trä
how to do a screenshot on a pcmonterat i bilen! snyggt o prydligt!
screen shot capturebrände av en fälg som ska centrumvändas!
screen capbåda sidor loss, testade en ny variant, istället för o slipa loss svetsarna o banka ut centrumet så brände jag av bägge sidorna o helt enkelt vände på dem.
imagurbörjat punkta fast ena sidan! lämnade svetsandet till polarn, han e duktig på de!
screen captureframrutan sprack en vecka innan bes (såklart) så de fick bli ny ruta o nya lister!
free photo hostingfick äntligen tag på orginal vindavvisare!
image uploadmonterat!
screen shotsimage urlprovfälgen klar! blev skitbra! 20g insida o 30g utsida e inge obalans o snacka om!
screen capture programbes gick alldeles galant! en liten skit tvåa som lätt åtgärdades!
take screen shotbytte från de hellysande bakljusen till bara övre/undre pos/bromsljus
photo hosting sitesbytt xenonkit, nya e 35watt o 5000k, skillnaden var som dag och natt! mkt bättre ljus! ena sidan bytt
free screenshot softwarebåda sidor bytt!
screenshot windows 8sladda in i en stolpe förra veckan, men va ingen stor smäll så räcker med o byta stötfångare o glidskenor!
how do i print screenimage shareimage rubilder på en extremt skitig bil!
open source screen capturenytvättad o fin
free image hostingimage hostingbilder på nya ljuset, halvljus
imagehelljus
free screen captureavslutar med en bild på nya kärran! en 945 ltt 95a! står nu med rasad motor så en ny fk motorn och m90 låda ska i! utrustad med bl a eldriven glastaklucka, lastgaller, elhissar, elspeglar, takrails mm
kommer bli kanon!
windows 7 screen shotallt för nu! ska bli bättring på uppdateringarna framöver
Ha de gött!