Vart sugen jag me, skulle vara grymt att höra recensioner på Biltemas film, kanske inte hur bra de håller, då filmen är så pass ny i butikerna att det inte finns till salu än.
Däremot hur pass bra filmen är att jobba med och kvaliteten på den...
Får inte sätta film eller dylikt på lyktorna..har rök på min inte populärt på bes eller hos farbrorblå.
Edit: transparant får du sätta på
Köper inte riktigt detta.
Om det skulle finnas en film som rent teoretiskt är väldigt mörk, men har 100% ljusgenomsläpp, så är de fortfarande icke tillåtet???
Jag överdriver, men det är inte själva filmen som är otillåten, utan att ljuset blir för svagt eller får fel färg?
Med mörkare film förändrar man inte färgen, möjligtvis styrkan på ljuset...
Kan meddela att de blir en annan ton på ljuset..sen en mörk film har ju inte 100% genomsläpp..vi kan dividera hur mycke man vill fram å tillbaka..allt bror på vilken polis man stötter på eller vilken bes gubbe man råkar ut för ..
Om det skulle finnas en film som rent teoretiskt är väldigt mörk, men har 100% ljusgenomsläpp, så är de fortfarande icke tillåtet???
Jag överdriver, men det är inte själva filmen som är otillåten, utan att ljuset blir för svagt eller får fel färg?
Med mörkare film förändrar man inte färgen, möjligtvis styrkan på ljuset...
Kan meddela att de blir en annan ton på ljuset..sen en mörk film har ju inte 100% genomsläpp..vi kan dividera hur mycke man vill fram å tillbaka..allt bror på vilken polis man stötter på eller vilken bes gubbe man råkar ut för ..
Gick nyss igenom besiktningen med dark smoke på lysena Så kör bara
Såg bild på baksidan av nya bilsport som kom idag. Så coolt de såg ut med mattsvart på lyktorna, men sen om de är nån gnutta genomskinlighet på de är ju frågan?