2634
Sök

nån som vet nån bra sida med isfilmer??

39 Inlägg
3 oktober 2006
Trådstartare
Hej är det nån som vet nån bra sida där dom kör bilar på isen? som tex skogenracing.com?? för lite isbils filmer tycker jag!!

SSS -12
3 217 Inlägg
3 oktober 2006
Ha tålamod så kommer det... Annars vore det väl rätt fräckt att köra drifting i Globen? Den har ju fungerat till så mycket annat hitintills tongue

Leta på youtube.com... Där finns diverse sjuka saker!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

39 Inlägg
4 oktober 2006
Trådstartare
nån mer liknande skogenracingssida måste ju finnas tkr ja ellr? ja haha det kanske vore häftigt

72 Inlägg
4 oktober 2006
Jag har precis dratt hem "gatebil on ice 2006",, eehh ...öhh jag menar köpt! hehe,,, det är från sigdal i norge... gatebil har en träff där varje år i februari.. jag håller på o bygger om min volvo 360 nu enbart för den träffen! bygger bur och ska byta motor och kam.... ja håller med dig! alldeles för lite isfilmer!!! det är ju fan det roligaste som finns!!!!!  hör av dig om du hittar nått ball!

Men som sagt,,, försök o hitta den dvd:n den e riktigt cool!!!

TA ÄVEN O KOLLA IN DENNA SIDAN!! DOM HAR TRÄFFAR PÅ SAMMA STÄLLE I NORGE O KÖR IS-REJS! http://teamsideways.com/index1.html

äR DU INTRESSERAD SÅ HA KONTAKT MED MIG! JAG VILL FÅ IHOP SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT I VINTER PÅ ISTRÄFFAR!

MVH MARTIN

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D

39 Inlägg
4 oktober 2006
Trådstartare
okey låter kul. Ja köra på isen är det bästa som finns helt klart. jag ska själv köpa å bygga en rolig vinterbil snart. men kommer nog inte åka på isträffar föräns nästa vinter. Var hadde du tänkt att vi skulle åka då nånstans? Jag är intresserad av att göra en is film sen!! Har filmat en hel del och har en del erfarenhet om redigering så det kan bli riktigt häftigt!!

Sök