Jag är 26 år och undrar om det är töntigt att köra "ungdomsbil" i 26års-åldern? Sänkta bilar är ju alltid snyggt och folk i många åldrar gör det. Men hur är det med en Volvo 740 som är sänkt rejält tillsammans med baslåda och detta man hade förr? Är jag en gammal gubbe som bör hålla bilen original?
Haha ! 26 år ? Mannen du skojar !? Kör så lågt du kan o njut av livet
Varför ska man gå och fundera på vad andra ska tycka!? - vill du köra sänkt så kör du sänkt ! säger som föregående skribent, kör så lågt du kan och njut av livet !
Till skillnad från andra i min ålder (40) så åker ja int amerikanare å skiter totalt i va andra tycker utan tycker stance stuket å grymt sänkta bilar är coolt.
Jag är 26 år och undrar om det är töntigt att köra "ungdomsbil" i 26års-åldern? Sänkta bilar är ju alltid snyggt och folk i många åldrar gör det. Men hur är det med en Volvo 740 som är sänkt rejält tillsammans med baslåda och detta man hade förr? Är jag en gammal gubbe som bör hålla bilen original?
Men va fan 26 är ingen ålder.....ungdom är man till 30+!
SÄNK! farsan är 55 bast och kör sänkt 945a turbo. och förresten skit i vad alla andra tycker, huvudsaken man är nöjd själv, det är det som spelar roll.
Jag vet en gubbe på 70 som sänkt och köpt bredare fälgar...
Min 82 årige morfar som är bilintresserad köpte större fälgar till sitt nyförvärv i somras, sen plockade han på lite annat i utrustningsväg, större stereo, ovanlig lack, tonade rutor, tiptronic istället för traditionell automatlåda, den gubben kör aktivt med växelpaddlar
så, nej åldern har ingen betydelse hur man vill ha sin bil.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..