BLÖÖÖÖH! Tjennaaaa!
Såhääär ligger det till, inga coils beställda... :'( men tyvärr får annat gå före...
Igår eller i förregår så åkte jag till hindås, påväg dit kände jag att ratten vibrerade, kul som fan tänkte jag så tänkte direkt att det var obalans i däcken. Kunde inte åka i mer än 90 på en 110 väg (Y) Vart skit väder så fick inte ikopplat baslådan. Så blev att åka hem för att direkt åka till nån som kunde balansera däckfanskapen, åkte till MINST 4 stycken olika "företag", den ena ville ha 500 KR för 4 hjul + att jag skulle sitta och vänta. Den andra ville ha 300 för 4 hjul å jag var näst på tur. Den tredje ville ha 300 han med, men så frågade jag vad han tar för TVÅ hjul, då säger mongot 200 kr...-.- FAN heller, så åkte till ett ställe jag hittade på internet, trevliga människor, fick köra in DIREKT, å han tar endast 150 kr för två hjul, snabbt enkelt å bra!
Så idag invigdes allt genom att ligga i 120 utan vibrationer i rattfanskapet!!
Dock blir det hjulinställning snart med... Blev en liten tripp till Ullared, så inhandlade idag
(bildfan får duga då kameran inte har batteri -.-) Fyllde fulltank i bilen å i med en flaska STP, så har en över just nu! Tycker själv att dom är rätt så ok!
Har beställt dioder så jag har det i bilen å runt om utanför bilen, kommer beställa reg-skyltar så småningom, å fönstermekanism beställs nog idag! Finns inte mycket mer att säga just nu! Jo! Blev en go BÖÖRRRRN när man var framme i Ullared, måste testa nångång!
Mycket text, men som sagt, har inte gjort mycket alls utom balanseringen som vad behövlig!
PEACE!