& nu till något helt annat.
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Började pilla lite med kupèfläktmotorn från duetten & gissa om jag blev överraskad när jag såg att skruvarna nästan hade samma cc mått.
Enda skillnaden var att på duetten satt det mindre gängade pinnar än på kapitänens.
Det började med att jag fick borra ur vad-det-nu-var pinne på axeln som höll fast paketet med vingar.
Jag drog lite försiktigt i vingpaketet & det slutade med att jag fick hela paketet i näven.
Var lite tunt runt axeln..........
![roll](img/smilies/roll.png)
Så nu har man fixat sig lite extra arbete.....
(som om det vore det första extra arbete på denna bilen man har skaffat sig
![lol](img/smilies/lol.png)
)
Fick ta & dra av hylsan som satt kvar på axeln till motorn.
Tog tag i plåten som håller motorn på plats, stansade ur ett halvt hål längre ut.
(Som för er som är intresserad är det 5 mm hål.)
![https://www1.garaget.org/gallery/images/106/105325/105325-e28e007d7a6823b3a7d6af88cf8ba92c.jpg]()
& ta da det passade.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/106/105325/105325-036c15288546ca22e9c4dd53de381fff.jpg]()
Hålet i axeln på bilden är efter att jag borrade ur vad-det-nu-var pinne som satt där.
Blir att försöka svetsa igen den eller om man låter hålet vara.
![roll](img/smilies/roll.png)
Vilka beslut man får ta.
Så nu slipper jag göra ny plåt till detta, det spar ju lite arbete i alla fall.
Nu kommer det spännande.... kommer det gammla vingpaketet från kapitänen att passa? Eller kommer jag att behöva ta duettens vingpaket som jag hade tänkt mig ifrån början? & kommer jag behöva lägga någon slag av distans pga höjden för duettens vingar?
Dessa frågor kommer jag att kunna svara på när jag provat i helgen.
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)