Ok, nu blir det en monterings uppdatering.
Börjar med att monterar gångjärn till framdörr.
Ett par skruv sitter bakom skärmen så jag tänkte att pilla in dom nu så går det lite lättare sedan.
Sitter hål under rutan, upp under instrumentpanelen som det ska dra 4st skruv i skärmen.
& 8st skruv på insidan av skärmarna. fick inte med skruven som sitter vid grillen. Det sitter med 3st.
Här ser man bild upp under instrumenten, 2 av 4 st på plats.
& 2st muttrar modell M8 med stor bricka.
När injustering av skärm är klart så kan man sätta clips till kromlist. Även om jag inte fick till skärmen så underbart super bra. Men allt kommer att efter justeras.
& list på plats. Som man bäst får dit med skaftat på en hammare. Håller skaftet emot list & slår till med näven på hammarskallen.
Bakdörr, ja, Sitter med 6st insexskruv i dörren. Lite fundersam varför.
& 6st skruv i stolpen.
& här syns insida av framdörren.
& liten allmän bild på instrumentet.
& så har vi clipsen till fenorna. Blev inte att jag fick på den nu, blev annat i vägen. Men den är på gång till nästa vända.
Här har vi bakdörren fastsatt i stolpe.
Liten översiktsbild.
ja, just det, fick ju en liten hög med gummikuddar.
Nu så blir det den lilla överraskningsbilden. & detta var anledningen att jag inte fick på fenlisten innan.
Men var gör man inte för att göra något på bilen som man vill få på plats så man ser hur det blir färdigt.
& det ska på en kromlist fram på grillen åxå, Sedan ska en skruv på undersida skärm som ska hålla skärmen på plats.
Alla dörrar & skärmar kommer att behöva en viss justering fram över.
Blev lite i snabba slängar har säkert missat något.
Nu får det vara för ett litet tag för jag har en dela att stå i ett par dagar framöver,
men håll ut, det kommer fler uppdateringar.