Å jag gnäller över att flytta över lite bälten å få i baksätet innan Vallåkra.. Du har lite mer att stå i!
Hehe, bälten går ju snabbt att flytta över i alla fall
Ja känns som att det är en del kvar innan bitarna faller på plats. Men det är bara att ligga i och kämpa på, det är så många vänner och bekanta som ställer upp på ett eller annat sätt som man sviker om man viker ner sig. Tur att man börjar en semestervecka på måndag
Vilket jobb du lagt ner på bilen å vilket resultat det blir Grymt snyggt.
Lacken på bilen e de samma som Armela har på sin? Eller bara väldigt lik? Snygg e den iaf.
Det tackar jag för
Nej lacken är inte lika på våra bilar
Den såg väldigt lik ut på bilderna men bilde ljuger ganska mycket när det gäller färg ibland. Såg hennes på MNM vid Åby och den lacken e ju grymt snygg. Gissar att din e lika snygg i verkligheten den med
Riktigt fint bygge med rejäl finish på grejerna.de är imponerade.får bli en prem så man inte missar slutresultatet
Tackar, kul att du gillar bilen.
Hur går det för dig? Fått startat maskinen??
Nej de har varit lite stillestånd de senaste med semester och mkt annat. Lämnade block för borrning och alla delar till balansering i augusti förra året för jag vet att de brukar ta tid.men inte klart än.så väntat ganska exakt ett år nu
Grymt bra jobbat ser perfekt ut , kommer du ställa bilen på vallåkra nästa helg. Kommer dit också hoppas vi kan prata bilar hehehehehe.Min är klar nu måste besikta fanskapet bara. Lycka till med bilen.