Projekt "Devil Under Construction" Audi A4 TDI -09
Göra den från en vanlig "familjebil" till en snygg,lagom stylad bil.. temat kommer vara "cleant" utan överdrivet många stickers, stora osthyvlar osv.. Det jag kan avslöja som kommer hända är sänkning, ett par... Visa mer
Hejsan! I helgen blev det Premiärträff på East Performance Racing i Ronneby! Riktigt många fina bilar och gott umgänge! Bild på hur den såg ut på plats, dock tagen av en annan fotograf!
Härnäst blir det En dag på strippen i Emmaboda nu på lördag den 17:e maj och ställa ut, hoppas vi ses där! Kommer bli endel spännande grejer som kommer på tills dess, så hoppas vi ses där! /Jonas
Ja fast inte ställa ut.. får vänta med det tills det blir något mer gjort med den..
Okej ja den tiden kommer nog då (y
MAxAbbemo skrev:
ska åka och köpa en a3 -08 i helgen, men fick ångest när jag såg denna! får leta efter en a4 istället! Följer med häpnad
Hehe tack kul läsning från dig, en a3 är ju inte tokigt heller, men kan lova att du inte kommer bli missnöjd om du köper en b8 med en diesel.. perfekt pendlarbil elr 2.0 tfsi el liknande om du vill ha poower! Lägg gärna en röst på min bil o tyck till
Kollade lite på den igår.. Såg bra ut i verkligheten med.. det var plasti dip på fram ljusen va?? mina bakljus såg ut så på mazdan med. svårt att få det riktigt bra.. dimljusen såg riktigt bra ut..
Kollade lite på den igår.. Såg bra ut i verkligheten med.. det var plasti dip på fram ljusen va?? mina bakljus såg ut så på mazdan med. svårt att få det riktigt bra.. dimljusen såg riktigt bra ut..
Kul att du gillade den! Inte plasti-dip, men däremot spraytoning dock syns stenskotten lätt på lyktorna med sånt på. Dimljusen är programmerade av audi nu så dom skall koppla in idag
Kul att du gillade den! Inte plasti-dip, men däremot spraytoning dock syns stenskotten lätt på lyktorna med sånt på. Dimljusen är programmerade av audi nu så dom skall koppla in idag
Vad kostade det dig att programmera in dem?
Fick ge 800:- Och de kunde dom göra innan jag kopplade in dimljusen, så de var ju bra
Varit mycket i mitt liv sen ja gjorde senaste inlägget här så har inte kunnat uppdatera något. Men nu när det har ordnat upp sig kan jag börja uppdatera ordentligt!
Har efter mycket om och men hittat en garageplats under vintern med gångavstånd från lägenheten (lycka)
Har som smått börjat plocka ner bilen och fräscha upp motorutrymmet.. endel som står på schemat men det är detta som jag kan avslöja just nu