Projekt "Devil Under Construction" Audi A4 TDI -09
Göra den från en vanlig "familjebil" till en snygg,lagom stylad bil.. temat kommer vara "cleant" utan överdrivet många stickers, stora osthyvlar osv.. Det jag kan avslöja som kommer hända är sänkning, ett par... Visa mer
Hej! Har efter inköpet av min Audi för ett år sen, börjat förfina och göra bilen mer personlig. Planerna är att styla den med egengjorda saker som dimljusgaller och liknande för att göra så den sticker ut lite i mängden på ett "lagom sätt"
Det första jag var tvungen att göra var att tona bilen.. Funderade mycket på om man skulle heltona bilen runtom, men eftersom jag pendlar endel med bilen och möter endel poliser så fick det bli på laglig nivå.. mörkt på sidorna samt ljusare toning på bakrutan
Före:
Efter:
Senast redigerat av Volvo_JonasJ (28 november 2012)
Har fått lite god smak för kolfiber, så tänkte att om man inte kunde drapera b-stolpen med kolfiber eftersom den orginal är blanksvart och lite småtråkig? Såhär blev resultatet, Hiss eller Diss?
Har letat om ögonlock till denna ett bra tag, för jag tänkte att det borde ju finnas? Tillslut hittade jag ett par och slog till! Visst, dom kostade ju inte lite växelpengar men klart värt det eller vad tycker ni?
FÖRE:
EFTER:
Senast redigerat av Volvo_JonasJ (28 november 2012)
Men jag fortsätter att bolla med idèer Har beställt ytterligare lite mer godis till bilen idag.. Vad som kommer får ni se slutet av denna veckan men det kommer göra skillnad, ja lovar
Sen har jag även skissat i paint om hur fronten kommer se ut. Inte sett ngt liknande hitills på ngn B8, men tror detta kan bli snyggt!