Dags för lite update tkr jag, håller på så mycket jag kan o orkar med slipning o lackning av paneler o ventilkåpor osv..
Men nu är man sjuk så nu står de ganska still, dock ska det vara klart innan tisdag har jag bestämt!
Även lagt stor eller rättare sagt ganska dyr beställning på lite delar som förhoppningsvis kommer nästa vecka
Var iväg till Karlstad o handlade lite primer,grundfärg,klarlack på burk som blir bra.
In på Biltema o köpte deras färgspruta "proffs", får se hur de går med den i handen när de orange väl ska på
Ridetech på vägen hem fick de även bli, köpte adapter T3->T4 samt bälteskuddar. Funderar väldigt skarpt på om
de kommer bli för högt med adaptern att HX40in tar i huven så de inte går o stänga, samtidigt om de går o stänga
lär de gå o steka ägg på huven, så får väl inhandla en turbomössa o slänga på så borde de bli bättre..
Någon som har provat/vet mer om just detta som jag nämde?
Grundfärgen på som ska slipas ner lite lätt sedan.
Hel hög med plast som ska slipas!!
Undra den som gjorde detta om den blev nöjd?
Efter jag rev av kolfiber folien så stannade de kvar som en kladdig yta som jag sedan fick riva bort med ett knivblad? Detta var även på fler paneler såg jag, sjukt jobbigt o hålla på o ta bort ialf, menmen..
Så ser det ut jämt för tillfället
// Emiiilz