Tjenare grabbar o flickor! Nu är det så här att jag o några polare har dragit ihop ett gäng och ska dra till barkabyflyg fält ikväll någon gång! Glid gärna dit dra med folk så blir det nog grymt!
22.30 tänkt o vara där då!
Kör inte på snubben som åker snowracer bakom en bil!!!!
helt suveränt ställe att sladda på med riktigt lagom grep, för mina allround däck i alla fall. såg att slingan runt som alla körde på hade fått ett "ideal spår" som var typ bara is, men körde man på de öppna bitarna på landnings rakan så var det bättre
Vi har ett ganska stort problem!!! jag måste fixa någon som kan ploga upp stripen på barkabyflyg. det är typ 20cm snö där just nu om inte mer!.... om ni har någon vet någon så skriv det järna här!
Är det verkligen lagligt att ta sig in där? Det låter verkligen inte som det. "Det råkar vara öppnet, så vi kör in" ... nja?
Jag har ingen aning om det är olagligt eller om det är lagligt men alla poliser säger att man inte får vara på solvalla och du får vara på en parkering vid ett köp centrum.. så varför får du inte vara på flygfältet som är ner stängt, det dom har sagt till mig så får du vara där om du inte rör deras saker där eller förstör nått. Det har varit öppet flera år i rad. och dom vet själva att vi är där o sladdar.
Är det verkligen lagligt att ta sig in där? Det låter verkligen inte som det. "Det råkar vara öppnet, så vi kör in" ... nja?
När jag var där i söndags så kom det fram en gubbe från flygar klubben och undrade om vi kunde hålla oss till den "bortre" delen av landningsbanan då han skulle lyfta med ett plan. Gubben var jätte trevlig o verkade inte alls vara sur över att vi var där, så jag tror nog det är okej att vi är där så länge ingen gör nått dumt.
Var där i somras med polaren och lekte runt i 2h.. ca sen kom polisen och skickade iväg oss och började bråka om att plan kan faktiskt landa här.... ( det var stora högar med sten ) på landningsbanan. men det var ok att vi ståd utan för ikea parkeringen och böööööörnade och lekte...