patrikke skrev:
Aerocombi skrev:
BornZombie skrev:
Bättre att lägga pengarna på SIM än NBB kan jag säga, man köper 3st SIM för priset av 1st NBB och även han som har jobbat med utveckling av NBB sa att dom inte lyser bättre. Så, köra med NBB har ju bara blivit nå trend som alla försöker följa, fattar inte varför, men, men..
Hahaaa
Hur kan man ens jämföra sim med NBB? Dagens roligaste
Jag håller då med BornZombie.
Tycker sims ljusbild är den jämnaste ljusbilden av alla lyktor jag testat, och det blir inga stålar hit och dit som det kan bli av andra.
Sen om man inte drar åt insatsen så in i he***te så kanske man klara att hålla rostskyddet helt med, som är lite dåligt på dem.
Hittade ett gammalt test där både nbb och sim är med, men tyvärr har de olika styrkor på lyktorna så det blir inte jämt, skulle vilja se det testst med 35w i bägge och 70w i bägge.
http://www.automotorsport.se/media/bilt … 092003.pdf
Jag har inte sagt nåt om SIMs ljusbild.
Men kvalliten på dem är ju under all kritik
Jag köpte tre Big Knick 2002 0 de sitter nu på kompisen bil o har säkert varit med om 15-20 000 mil nu o de har INTE rostat upp ännu. DET kallar jag kvallite.
Visa upp bild på ett sim som fixar det.
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D