kontaktstyckerna på bild 1 skall till knacksensorerna som syns på bild 5 grön på blocket sista bilden ser ut va olje returen från turbon som skall på där dom andra grejerna vet ja med men svårt förklara med text kommer nog bli lite bökigt för dig få på alla dessa slangar o klämmor där nere men skall hitta nån bild åt dig
kontaktstyckerna på bild 1 skall till knacksensorerna som syns på bild 5 grön på blocket sista bilden ser ut va olje returen från turbon som skall på där dom andra grejerna vet ja med men svårt förklara med text kommer nog bli lite bökigt för dig få på alla dessa slangar o klämmor där nere men skall hitta nån bild åt dig
jo fick höra att de va knacksensorerna 2st under insuget men hittar bara 1?!? den gröna så att säga.. sen oljereturen må ja hitta en svetsmutter m16 1½ för an kopplingen men vart f*n ska man in med vatten returen från turbon?? kolla gärna bilder så vore de as snällt
Hur har jag missat detta projekt när din bil är favoritmarkerad
Ska följas med stora ögon
hehe se där ja kul med följare.. blivit lite med updates nu men de kommer kommer komma ett litet projekt på huven som ska byggas glasfiber huven som jag gjöt vred sig och orkar inte göra om de
Blir lite gjort just nu då motivationen ligger i botten.. massa parametrar som spelar in.. men gör så mkt ja orkar och kan ock kommer uppdatera så ofta de går ändå.. så de står inte still helt
Nu var det väldigt längesen du gjorde uppdate! Mvh En tyst följare sen starten!
hehe jo de va ett bra tag sen.. de har varit rätt stilla ett tag, men nu dom sista 3 veckorna har de hänt en hel del ska se om ja kan göra en uppdate imorn
Blir en Uppdate nu över vad som händer och sker.. Eftersom det tagit så länge så beror de på massvis med jobb och dålig motivation... Men det händer saker
Inredningen vart ombyggd med Nissan 300ZX skinnstolar
sen karossen är helt nerslipad och bearbetad gång på gång, men nästa helg så ska ny grund på inför topplacken. i övrigt har jag fått på fälgar (mina bmw fälgar får den stå på under vintern medans jag knåpar på med dom som ska sitta där sen (bild kommer)
Såhär dyngtråkigt såg de ut under huven för 1 månad sen
Och såhär ser det ut idag
Så det har inte stått helt stilla i garaget.. Men nu är iallafall humöret på topp så de kommer nötas så fort tiden finns
Fyfaan så skönt åå se! Har drömt om den dagen då ja skulle få se bilen som en "helhet" nästan så man släpper en tår! Ge järnet nu så ja får se den klar till sommaren!!!
Fyfaan så skönt åå se! Har drömt om den dagen då ja skulle få se bilen som en "helhet" nästan så man släpper en tår! Ge järnet nu så ja får se den klar till sommaren!!!
du vet när ja tog sista sliptaget och fick lägga vita grunden de va så håret reste sig.. Nu väntar jag bara på huven som Danny Wiik ska gjuta åt mig. så snart ska den på hel lack samt att jag ska montera spacersen bak och fälgarna ska på... sjukt skönt att se helheten av bilen Mantorp i sommar