3036
Sök

Golf 2 stukning kom med förslag

214 Inlägg
21 december 2012
Trådstartare
tjenna , nu har jag bestämt mig att sälja caddyn å behålla golfen ist för tvärtom smile först va tanken att rally stuka golfen (långa fjädrar gammeldags racing lack osvosv) men känner att dens 70 hk inte kommer leverera nå grussprätt åndå så ... de blir tyskstuk som alla andra gammla golfar , 

innan allt börjas så ska självklart kofångare lackas vita, lister runt skärmar ska på , och den lilla rosten som finns ska fixas men sen börjar de !

plan 1 : 9"breda fälgar fram, 10" breda bak, stretchade däck [x] köpt!

plan 2 : ta bort stickers som sitter på bilen ( backes ljudbyggeri)

plan 4 : köpa en huv på skroten å slipa ner å låta rosta ( känns dumt att göra med en helt orostig original)

plan 5 : fixa några snyggare baklysen alternativt tona dom svart/röda

plan 6 : huvförlängare och klarglas strålkastare , i med bi-xenon + xenon i x-tra ljusen

plan 7 : svetsa på 2 kromade pipor i bak å snekapa dom

så långt har jag kommit själv , vad mer kan man göra? utan att förstöra bilen på något sätt!  vill kunna återställa den om man nu ändrar sig om några år smile

https://www1.garaget.org/archive/148/147289/296098/296098-2936418.jpg

17 Inlägg
19 januari 2013
kan bli ett roligt bygge.. smile

va ere för fälgar du har tjackat?

du kan ju alltid göra såna små ändringar.. typ klarglas fram å vita blinkers på sidorna..

Drive, like there's no tomorrow'
47 Inlägg
4 maj 2013
Intressant tråd, med tanke på att jag sitter i samma sits, hehe!
Jag har iaf tänkt att slå på en takkorg, lacka huven i nåt fränt motiv kanske, sänka, nya fälgar, stickra lite & bygga ljud. Gör man något i den stilen, så har man en jävligt clean tysk sen smile Lycka till!

214 Inlägg
4 maj 2013
Trådstartare
spennleif skrev:
Intressant tråd, med tanke på att jag sitter i samma sits, hehe!
Jag har iaf tänkt att slå på en takkorg, lacka huven i nåt fränt motiv kanske, sänka, nya fälgar, stickra lite & bygga ljud. Gör man något i den stilen, så har man en jävligt clean tysk sen smile Lycka till!

kul att någon kommenterar ^^ dock har jag helt tappat suget med min golf , för mycket pengar redan nerlagt samt att ekonomin inte tillåter en sån relativt "törstig" liten bil, pga att den e automat och gammal förgasarmotor ( + en gasglad högerfot) så drar den runt litern ... ska se om man kan bli av med den under sommarn sen får man se vad de blir efter detta .. lycka till med din !

Sök