Jag funderar lite på att plocka bort vingen bak, Tror inte att det retar snuten så himla mycket som det gör nu, Sen så skrämmer det inte dom gasglada porschegubbarna
En fundering är att hitta nån typ av BMW M5 "minispoiler" typ som på denna bilden
vill du förstöra en redan tokgrym bil så varsågod.! det e ju vingen som gör Evon till den grymma bil som den är. det ska inte vara som andra lancer bilen, den ska skrämma skiten ur alla bilar!
Jag tycker inte att du ska ta bort den. Då försvinner det där speciella med evon typ.. det är ju inte så heller att evon är snygg pga. vingen men allt tsm blir ju sjukt bra, tar du bort blir det typ obalans
Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06 Bas Connaisseuren!"Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Jag tycker inte att du ska ta bort den. Då försvinner det där speciella med evon typ.. det är ju inte så heller att evon är snygg pga. vingen men allt tsm blir ju sjukt bra, tar du bort blir det typ obalans
Jo det är sant, Bilen blir sladdrig.. Jag läste nånstans att vingens downforce trycker ner 17kg per någon siffra ;D minns inte vad det va.. Och jag kör fort ofta
Jo det är sant, Bilen blir sladdrig.. Jag läste nånstans att vingens downforce trycker ner 17kg per någon siffra ;D minns inte vad det va.. Och jag kör fort ofta
tråkigt att ha en evo och fis-köra xD i feel you brotha
Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06 Bas Connaisseuren!"Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<