Datafjanten skrev:
Jävla coolt bygge! ska följas
tackar! kul att det uppskattas
EvoTre skrev:
Har du någon deadline? :-)
oj bra fråga! jag vill köra med den i sommar! men ingen riktig deadline.. det är en del kvar så jag kämpar på och försöker få så mycket som möjligt gjort.. faktum är att vi flyttar i sommar och då kommer vi även ha mekgarage där så jag känner lite tidspress att hinna med mycket nu innan jag får mer annat att göra..
jag vet att det finns lite lokala träffar osv och jag siktar in mig på dom och missar dom en efter en känner jag
RobiinLarssoN skrev:
jävlar roligt projekt
Tackar!
st220hgv skrev:
Kul o följa detta!
det tycker jag med! lever ju lite på visionen om resultatet
CarpeDiem skrev:
Kämpa på, Griffin
jag gör ju det
Lowmotion skrev:
Bli jäääävligt bra, ska bli kul att höra det lilla monstret ryta sen :-)
Kom att tänka på en sak.. Colt.. betyder det att den blir snabbare är en pistol kula? hahaha
Du borde få tag i original bokstäverna och köpa ett extra O och skriva COOLT bak istället hahaha
BTW, AG som du tog bort är ett street klädmärke som heter ANALOG...
haha jag är rädd för att det blir mer bröla än ryta om jag inte hunnit fått dit nån dämpare innan uppstart
men det får vi se då
till att börja med så blir den emblemlös och det kommer den troligen vara.. jag är inte så mycket för emblem
haha fasen vad jag är dålig ibland! klädmärken borde man ju ha lite koll på
Uppdatering igen då!
sprayade på lite där jag missat och sen dit med lite skydd på buren.. säkerhet kan ju kännas bra ibalnd
helt sjukt vad tid det tog att få till detta! buren är ju rätt tajt så jag fick ju verkligen krångla och skära mycket!
bälten och stol på pasagerarsidan!
trevligt kontor enl mig
det känns som att en viktig stol saknas! men jag insåg att jag inte hade alla bälteskoplingar i garaget så jag får sätta dit det sista nästa gång
det var allt just nu:) Mvh Mats