Jag har en SE w880i, den är så äckligt liten så jag mår dåligt, synd att man ska binda sig så förbannat länge så man sitter fast emd mobilen och inte kan byta. Jag har lätt för att tröttna efter en vecka tyvärr =/
Har en likadan. barnsjukdom på den är glappande batteri så den stänger av sig ibland. Men det löste sig när man la in en liten pappersbit som styvade upp det hela.
aha nu vet jag va det är med min w880i fan asså har haft den inne på "lagning" många gånger men dom säger att det inte är nåt fel
Jag har en SE w880i, den är så äckligt liten så jag mår dåligt, synd att man ska binda sig så förbannat länge så man sitter fast emd mobilen och inte kan byta. Jag har lätt för att tröttna efter en vecka tyvärr =/
Har en likadan. barnsjukdom på den är glappande batteri så den stänger av sig ibland. Men det löste sig när man la in en liten pappersbit som styvade upp det hela.
aha nu vet jag va det är med min w880i fan asså har haft den inne på "lagning" många gånger men dom säger att det inte är nåt fel
Ja du ser! va faktiskt en kompis till mig med en likadan telefon som visade tricket. Bara en liten vikt pappersbit i framkant av batteriet så funkar det, min har inte stängt av sig sen dess.
Nokia 3510i - Reserv Motorola v3 Razor - Vanlig Motorola v500 - Arbets/Reserv Sony Ericsson K310i - Arbets Sony Ericsson w850i - In och ut på lagning hela tiden...
Samsung D900. Har haft samsung sen de släppte sin första med riktig färgskärm(T-100) Har aldrig, och då menar jag ALDRIG haft något problem med någon av dom. Har blivit 8 olika sen min första Samsung. Blir ny Samsung snart, en med 5-megapixelkamera med 3x optisk zoom:D
Sony Ericsson w850i - In och ut på lagning hela tiden...
Min gick sönder så bara displayen fungerade när luckan va i ner läge. Men har inte orkat skicka in den på service. Va visserligen bara 4 månader gammal men man tröttnar på en telefon så fort. Tröttnat på sonyericsson med. Dem går ju sönder hela tiden.
Jag håller mig till enkla och billiga mobiler. Det är fan dom enda som håller. Har haft några dyra med massa onödiga funktioner och alla har bara krånglat. Näe börja tillverka 3310an igen Bästa telefonen jag har haft.
Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (14 december 2007)
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!