2339
Sök

Eran mobiltelefon

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
15 oktober 2006
Hakan_J skrev:
Har en gammal sliten k700,börjar nog bli dags å byta, "joysticken" har börjat balla ur jävligt irriterande,är lite sugen på k800 cybershot eller vad den heter,nån som har erfarenhet av en sån bra/dålig?

ja har en cybershot , är väldigt nöjd med rent telefonmessigt.. däremot om ja hade köpt en idag hade jag nog valt walkman istället... mest för att den är lite smidigare än k800:an (cybershot)
men som sagt.. har inte hittat något telefon fel på k800:an , så vill du ha bra kamera så köper du den.. är kameran inte så viktig så köper du nån annan..

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Väghållningsvåldtagen
195 Inlägg
15 oktober 2006
Qtek 9100

Även en apa kan köra rakt fram med foten nedtryckt.
------------------------------------------------------------
Volvo S40

380 Inlägg
15 oktober 2006
Machin skrev:
Hakan_J skrev:
Har en gammal sliten k700,börjar nog bli dags å byta, "joysticken" har börjat balla ur jävligt irriterande,är lite sugen på k800 cybershot eller vad den heter,nån som har erfarenhet av en sån bra/dålig?

ja har en cybershot , är väldigt nöjd med rent telefonmessigt.. däremot om ja hade köpt en idag hade jag nog valt walkman istället... mest för att den är lite smidigare än k800:an (cybershot)
men som sagt.. har inte hittat något telefon fel på k800:an , så vill du ha bra kamera så köper du den.. är kameran inte så viktig så köper du nån annan..

Okej,kanse blir en sån,tackar för svaret.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
15 oktober 2006
Lg u8110 hatar den

Har även 2st avbrutna w800i big_smile

Bmw osv..

137 Inlägg
16 oktober 2006
Hakan_J skrev:

Som ovanstående sa, om du vill ha en riktigt bra kamera så är denna mobil rätt för dig. Ända negativa är väl batteritiden, men är väl så med de flesta mobiler nu för tiden med alla funktioner som rörliga bakrundsbilder, musik/videos osv osv. Men annars är mobilen lättnavigerad och lätt och ha i fickan plus så får man det roliga minigolf spelet som man kan "lana" över bluetooth med sina polare! big_smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"

256 Inlägg
16 oktober 2006
en siemens a50 från 2003 tror jag, den börjar bli lite antik, fungerar helt perfekt... hehe

2 751 Inlägg
16 oktober 2006
Nokia 6280 TRE

Who Djaa bless no man curse

149 Inlägg
16 oktober 2006
Trådstartare
*use dubbel tubo* hur har du lyckats bryta av2 st W800?tongue

297 Inlägg
16 oktober 2006
Jag har en W950

/Gurra

FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker

149 Inlägg
16 oktober 2006
Trådstartare
buu ! hur känns den?

282 Inlägg
16 oktober 2006
HTC TyTN, helt underbart med Windows Mobile smile Finns inget man saknar med denna.. Förutom kanske pengar i plånboken efter inköpet då, haha..

Vw trimmare
2 995 Inlägg
16 oktober 2006
dr_weber skrev:
en Nokia N73! himla bra telefon faktiskt! bara handla!!!!

N-serien äger allt på marknad N80 körj ag med funkar kanon 2Gb = många långfilmer på tåget
3mp är inte fy skam och det kända W-Lanet (Som bara nokia har wink ) äger allt!

Nokia 95 är dock att rekommendera då den har 16 miljoner färger(Först igen) och en ganska grym 5MP kamera (Först på det med) bara "Lite"värre än sonyericsson som ligger hästlängder efter med sina "3.2 mp" wink

Nokia har också introducerat för marknaden hur man gör "Musik mobiler" genom att använda 8Gb hårddisk  GO NOKIA!

178 Inlägg
16 oktober 2006
MeloveGolf skrev:
dr_weber skrev:

N-serien äger allt på marknad N80 körj ag med funkar kanon 2Gb = många långfilmer på tåget

Nokia 95 är dock att rekommendera då den har 16 miljoner färger(Först igen) och en ganska grym 5MP kamera (Först på det med) bara "Lite"värre än sonyericsson som ligger hästlängder efter med sina "3.2 mp" wink

Nokia har också introducerat för marknaden hur man gör "Musik mobiler" genom att använda 8Gb hårddisk  GO NOKIA!

nästan så man blir sugen på nokia efter det där inlägget wink big_smile
...men har bara en SE T630.. bra på allt som telefon egentligen, men hade gärna haft hyffsad kamera och mp3spelare också smile

Fartdåre!
592 Inlägg
16 oktober 2006
Jag har en Nokia 5140i privat o en nokia 810 o en 5100 i jobbet.
Eftersom ja bara ringer o skickar ett o annat sms dugger dessa bra till mig.
E snart ett under att man kan ringa på mobilen e ju så jävla mycket trams o skit i dom idag o så ska dom va så himla små. snart får man ju operera in munen i örat. Nej de ska va lite o hålla i!!!
E sugen på o leta upp en gamal Ericsson 1018. Bästa telefonen ja ha haft.
Senast redigerat av ventohuan (16 oktober 2006)

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

Vw trimmare
2 995 Inlägg
16 oktober 2006
William skrev:
MeloveGolf skrev:
dr_weber skrev:

nästan så man blir sugen på nokia efter det där inlägget wink big_smile
...men har bara en SE T630.. bra på allt som telefon egentligen, men hade gärna haft hyffsad kamera och mp3spelare också smile

självklart ska du ha nokia! Finns alltid en n-serie som passar Tex deras nya Tv-Mobil med Digital tv (Nokia först igen) N-Serien är också¨utrustad med S60Browser (Världens bästa mobil webbläsare Version 2 kommer i alla nya n-serie mobiler går även att uppgradera gammla) muspekare mm finns brukar faktist sitta mitt i stan och surfa gratis på garaget med min ganksa praktiskt...själva "Telefon" delen funkar kanon inga problem alls man kan använda alla nät 3g gsm allt som finns där du är...realplayer har ocks¨uppgraderats kolla på¨långfilmer i hög upplösning med svensk text är inga problem har flera filmer som är ca 1h 30min med svensk text är så bra upplösning att man kan läsa texten perfekt på tåget/buss n.är man är på väg mot norge smile

Att köpa en sony ericsson är som att köpa en svans nokia ligger först på allt och håller högsta kvalitet Ericsson "Flagskepp" (Walkman) Fick stor flopp då deras webbläsare inte ens funka vid lanseringen samt att dom brukar gilla att gå sönder....Köp inte ericsson för att vara "Patriot" På min mobil står det made in finland inte made by poor children in china.....

149 Inlägg
16 oktober 2006
Trådstartare
min W800 Står det då inte nånstans det dära som har skrivit

17 Inlägg
16 oktober 2006
Köpte mig en w850i för nån dag sen, hel nöjd med den fortfarande smile

Gorgilus addictus
4 761 Inlägg
17 oktober 2006
MeloveGolf skrev:
dr_weber skrev:

8 gb? har inte nokias största "bara" 4 gb? Vad kör Nokia med för optik på sina kameror? Om jag inte minns fel använder Sony ericsson Carl zeiss optik på sin 3.2 mp...och de gör skillnad...större än man tror...
Senast redigerat av THEBADGUY (17 oktober 2006)

Allt för den där jävla hatten!

42 Inlägg
17 oktober 2006
W850i är det som gäller...
med onödiga msn i...

Vw trimmare
2 995 Inlägg
17 oktober 2006
THEBADGUY skrev:
MeloveGolf skrev:
dr_weber skrev:

8 gb? har inte nokias största "bara" 4 gb? Vad kör Nokia med för optik på sina kameror? Om jag inte minns fel använder Sony ericsson Carl zeiss optik på sin 3.2 mp...och de gör skillnad...större än man tror...

"N95 brings mobile photography to high art with a 5 megapixel camera, Carl Zeiss optics, auto focus and flash. Compose your images beautifully in the impressive 2.6" display and fire away"

5 Megapixlar autofocus Carl Zeiss Optik Och blixt....*Host* 3.2Mp Ericsson gj!*Host* wink

Nokai n91 "Music for the masses. Take control of your tunes with 8GB of pure high-quality stereo"
Kommer släppas strax om jag inte minns fel är väll 4gb versionen redan ute? denna har iaf riktig hårddisk!

Sök