2822
Sök

Eran mobiltelefon

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
17 oktober 2006
MeloveGolf skrev:
N-serien äger allt på marknad N80 körj ag med funkar kanon 2Gb = många långfilmer på tåget
3mp är inte fy skam och det kända W-Lanet (Som bara nokia har wink ) äger allt!

Är det inte rätt så jobbigt att kolla på film på en sånn liten skärm?. Inte bara nokia som har W-Lan på sina mobiler, finns rätt många mer som har det...

-:Player in the street:-
234 Inlägg
17 oktober 2006
Den ny asony ericsson W850i ....där har ni telefon som e grym ,2.0 mp kamera,1 Gig minne för musik m.m kanon ljud i headsetet som förljer me andvänder den dagligen i jobbet attt lyssa på musik....ett väldigt vettigt köp om ni vill ha en bra musik telefon ,kamera med mera;)

Ha de gott allaa

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-

168 Inlägg
17 oktober 2006
Själv har man en gammal samsung shg-x100 eller va f*n den nog heter..

vill ha en sony ericsson w810i eller liknande.. men hur faen ska man ha råd me en sån när alla pengar ha gått till bilen ända sen ja köpte den hmm tongue

Mvh/ Freezer

Drive Like You Stole It!

Gorgilus addictus
4 761 Inlägg
17 oktober 2006
MeloveGolf skrev:
THEBADGUY skrev:
MeloveGolf skrev:

N-serien äger allt på marknad N80 körj ag med funkar kanon 2Gb = många långfilmer på tåget

Nokia 95 är dock att rekommendera då den har 16 miljoner färger(Först igen) och en ganska grym 5MP kamera (Först på det med) bara "Lite"värre än sonyericsson som ligger hästlängder efter med sina "3.2 mp" wink

Nokia har också introducerat för marknaden hur man gör "Musik mobiler" genom att använda 8Gb hårddisk  GO NOKIA!

8 gb? har inte nokias största "bara" 4 gb? Vad kör Nokia med för optik på sina kameror? Om jag inte minns fel använder Sony ericsson Carl zeiss optik på sin 3.2 mp...och de gör skillnad...större än man tror...

"N95 brings mobile photography to high art with a 5 megapixel camera, Carl Zeiss optics, auto focus and flash. Compose your images beautifully in the impressive 2.6" display and fire away"

5 Megapixlar autofocus Carl Zeiss Optik Och blixt....*Host* 3.2Mp Ericsson gj!*Host* wink

Nokai n91 "Music for the masses. Take control of your tunes with 8GB of pure high-quality stereo"
Kommer släppas strax om jag inte minns fel är väll 4gb versionen redan ute? denna har iaf riktig hårddisk!

Ahh okej..låter bra...hur mycket är de i pris skillnad då? Nokian lär ju kosta MINST 6000...tror ju knappast den kostar mindre än de. Och då tror ju jag att SE är ett bättre köpt....och...se på film i en 2.6"? Man lär ju knappt kunna se vad som händer..... jag vet...har sj en mp3 spelare, med en färgskärm på 2.5", filmerna flytter på perfa...men man ser ju knappt vad som händer på filmen....så njaaa..se å film på mobben....men en kamera på 5mp big_smile....trevligt värre.

Allt för den där jävla hatten!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
17 oktober 2006
K750i här, ska flasha om den till en W800 imorgon. Finns guider ute på nätet så don't ask. smile

29 Inlägg
17 oktober 2006
en w810i har då jag smile

590 Inlägg
18 oktober 2006
hehe.! en Samsung D600 black=)

155 Inlägg
18 oktober 2006
Nokia 6280 - Connecting People

A4 orginal till mer kreativ - :)

401 Inlägg
18 oktober 2006
SE w810i, skaffa den för 2 veckor sen typ... är inte riktigt nöjd med bateriet sad

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
18 oktober 2006
laazy skrev:
MeloveGolf skrev:

Är det inte rätt så jobbigt att kolla på film på en sånn liten skärm?. Inte bara nokia som har W-Lan på sina mobiler, finns rätt många mer som har det...

Dom släpptes precis från andra tillverkare nokia släppte sina förra vintern/Våren med W-lan

Nja efterson det är en s60 3rd kan man "flippa" skärmen = Widescreen gasnka hyggligt tycker jag...

Gorgilus addictus
4 761 Inlägg
18 oktober 2006
MeloveGolf skrev:
laazy skrev:
MeloveGolf skrev:

Dom släpptes precis från andra tillverkare nokia släppte sina förra vintern/Våren med W-lan

Nja efterson det är en s60 3rd kan man "flippa" skärmen = Widescreen gasnka hyggligt tycker jag...

NEPP! QTEK mobilerna har haft de ett tag nu...så nokia var inte först...

Allt för den där jävla hatten!

Elektriker
48 Inlägg
20 oktober 2006
kan ju inte vara sämre än alla andra nu när man suttit och läst tråden...

Jag har (som så många andra) en SE K750i och är grymt nöjd me den men fattas bara ett MSD på 2 gb!

Fisketokig
2 997 Inlägg
20 oktober 2006
Har nog ändrat min uppfattning om kommande mobil, måste nog bli en SonyEricsson för att passa Handsfreen i bilen. Alternativt ha den som extratelefon liggandes i bilen lika som 3650n gör nu med ett extra abbonemang...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 oktober 2006
jag brukar bara lyckas slå sönder mina på fyllan osv pga av tjejer osv big_smile så nu har jag bara en 3510:a tror jag den heter yikes big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

27 Inlägg
21 oktober 2006
Har en SonyE W810i Walkman lur.. Fungerar bra, men att dom plockade bort linskyddet fattar jag inte, nu är kameran kass.. Andvänder oxå ett Sony HBH 610 bluetooth headset, mkt nöjd!

Storleken har betydelse...

1 Inlägg
21 oktober 2006
har en sony ericsson k800i.
djävulskt bra telefon faktiskt.
lite irriterande att linskyddet lätt glider upp bara.

1 256 Inlägg
21 oktober 2006
c0nne skrev:
SE w810i, skaffa den för 2 veckor sen typ... är inte riktigt nöjd med bateriet sad

Lämna in den så du får ett nytt batteri..  Jag har min i 2-3 dagar innan jag behöver ladda igen och jag ringer MYCKET!
Senast redigerat av Jonni (21 oktober 2006)

Smålänning
7 887 Inlägg
21 oktober 2006
matte778 skrev:
Motorola V3.. sux ganska hårt... inte får man plats med nå musik å långsam är den också,,,

blir en ericsson 337 nästa gång tror ja så kan man änvända den som pallbock till bilen å.

Du kan köpa den jag har. wink men jag tror SH868 och SH888 är bättre. aluminiumstomme och så tål dom så gott som allt du vill utsätta den för wink 

Har också märkt att nya mobiler håller sämre än gamla.

Skulle aldrig köpa en nokia... har bara dåliga erfarenheter. en f.d polare hade en 3510 som gick sönder när han halkade och satte sig på den. jag kan inte uttala mig om motorola eftersom jag bara använt dom ibland. Har 2 st (har samlat på mobiltelefoner): en från 1999 som jag inte kommer ihåg numret på och en micro-tak 5200 international från gsmens barndom.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
22 oktober 2006
twin_cam skrev:
matte778 skrev:
Motorola V3.. sux ganska hårt... inte får man plats med nå musik å långsam är den också,,,

blir en ericsson 337 nästa gång tror ja så kan man änvända den som pallbock till bilen å.

Du kan köpa den jag har. wink men jag tror SH868 och SH888 är bättre. aluminiumstomme och så tål dom så gott som allt du vill utsätta den för wink 

Har också märkt att nya mobiler håller sämre än gamla.

Skulle aldrig köpa en nokia... har bara dåliga erfarenheter. en f.d polare hade en 3510 som gick sönder när han halkade och satte sig på den. jag kan inte uttala mig om motorola eftersom jag bara använt dom ibland. Har 2 st (har samlat på mobiltelefoner): en från 1999 som jag inte kommer ihåg numret på och en micro-tak 5200 international från gsmens barndom.

Gah!! nu saknar jag min SH888 när du tar upp dessa gamla godingar... smile den telen kunde man ju fan inte ta dö på hur man än gjorde! å man hade ju fan mottagning vart man än befann sig... smile

idag sitter jag på en K800i tror jag det är, å kan som tidigare nämnt störa mig på att linsskyddet åker upp lätt, å kass batteri tid (dock mobbar jag den ganska bra med mycket prat å mycket 3g internet till min laptop), men det e det ju på allt med 3g idag...

Rekondare
289 Inlägg
22 oktober 2006
Xoff skrev:
twin_cam skrev:

Gah!! nu saknar jag min SH888 när du tar upp dessa gamla godingar... smile den telen kunde man ju fan inte ta dö på hur man än gjorde! å man hade ju fan mottagning vart man än befann sig... smile

mmm...GF788 smile *nostalgikick*

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Sök