Tjenare!
Tänkte nu att det var dax för en uppdatering! Inte gjort så mycket men lite lampor har hittat in i bilens elsystem. Var härom dagen till min farmor och lånade hennes garage, då jag inte har något eget. Plockade ur fram stolarna för att dra kablarna bättre till belysning och även passa på att dammsuga och torka rent både stolen och golvet under den. Lyfte då upp mattan vid förarstolen och det var väldigt fuktigt där... Plockade ur matt delen helt och hållet, lyfte sedan på isoleringen och där var det plaskvått.. Lyfte så mycket jag kunde och fick se några små hål, men hade inte tid för stunden att fixa i ordning det så kupé värmaren fick stå där under att tag och blåsa varmt och la tidningar så det ska suga upp lite. Dammsög klart allt sedan monterade jag tillbaka det, får fixa golvet under veckan eller i helgen.
Nu tycker jag det är dags för bilderna att tala sitt klarspråk!
Passagerar stolen ur, dock inte så skitigt som jag trodde!
Nu var det dammsuget, rent o fint!
Em bild på stolen för de som vill se hur inredningen ser ut!
Förarstolen ut, lite skitigare men endå inte som jag trodde den har ju trotts allt gått 23xxx mil sedan -96
Lyft ur golvmattan, syns verkligen hur fuktigt det är..
Kan ju inte vara annat än hål?
Fick stå o torka lite grann ett tag. Men farmor ville gå lägga sig så det var bara plocka ihop allt o bege sig hemmåt
Dammsuget även här! Någon som vet något bra medel att rengöra textil med?
Blev lite helhetsbilder på vägen hem!
Fått in led lampor i position! Dock inte så blåa som bilden säger.. Vill koppla in skärmblinkersen så den lyser samtidigt som position, någon som vet hur jag gör? Och vart är lättast att dra kablar osv?
Riktigt starka led lampor i backljuset inhandlat hos Vparts riktigt effektivt då jag har en riktigt snuskig backe att backa upp för hemma, underlättar när man ser riktigt ordentligt!
Kommentera och följ för fulla muggar nu!