18 januari 2013
Trådstartare
Det är inte så stort.
Just därför jag valde det. Å så fick ja skickad en fil från hotellet där dom gjort ett reportage om nån mercedes träff dom haft där. Fick väl plats med 50 bilar ungefär där. Tycker jag låter lagomt som första träff.
Vill se som sagt att det är något intresse först. Och stämmer vädret och vi får trevligt så då tro ja nog det kommer spridas fort till nästa träff att vi har en sjyst träff att åka på.
Synd om vi vart 3 bilar som stog ensam i spöregn på en stor gräsmatta med plats för 500 bilar. Då hadde jag tagit spaden å grävt ner mej direkt.
Får vi mer än 20 bmw bilar och motorcyklar på första träffen så har vi lyckats bättre än Bimmers of Sweden gjorde på deras första träff
Å se var dom är nu.
Och blir vi fler än 30 så har vi större träff än BMw: officiella klubb i Dalarna har på deras träffar.
Och är vi duktiga på att ta kort och filma så har vi material till att visa för företag så vi kan söka sponsorer. Så vi kan ha lite roliga tävlingar och aktiviteter.
Och PANG..så helt plötsligt är vi största bilträffen i hela Norrland. Folk från hela sverige kommer för att vara med på vår underbara bmw träff
Senast redigerat av Darkus (18 januari 2013)