Ja idag blev det att ta tag i rost lagningen vilket inte va kul idag... men nu är det gjort efter mycket trassel....
Här börjas det med att ta bort för tänkte att det var i golvet
Men inte då... så det blev efter lite skrapande ett så stort hål att jag var tvungen att få bort sidokjolen men då var det lite plast lister som satt ivägen så då var jag tvungen att ta bort innerskärmen...
En random bild på området som ska fixas och det är hålet som jag hade bild på för ett tag sen..
Då va innerskärmen lös om man nu kallar den så va vet jag XD
Och då kunde jag äntligen få löss denna list
Så såg det ut innanför skärmen massa skit :S ja ja tur man gör sånt här ibland så man får bort det värsta
Yes! nu är den lös trodde jag då va... men ne så va inte fallet
Var tvungen att ta bort listen för att komma åt fler skruvar...
Rent ut sagt så va det ett helvete att få loss dessa skruvar då det blir att borra ur dom som är kassa och dom som gått av o sätta nya skruv
Men till slut så va allt loss!!
nu kunde det riktiga jobbet börja och se hur stor skada det är
Lite tomt hehe och skitigt som fan...
ja här har det börjat komma ytrost så det ska jag ta hand om nu så ska jag hitta rätt färg kod så ska det lackas.
Ursch inge roligt alls....
och tur var väl de att jag tog ner allt för såhär såg det ut till domkrafts fästet... och tog kniven gick igenom som smör...
Här har vi hålet som var innan då också..
Ja här har jag svetsat då inte så dumt
lr?? och ja jag vet nu undrar ni hur jag ska göra med domkrafts fästet men det tar jag till sommarna inge kul o ligga ute o greja med de
Ja då va den andra biten också ditsatt och slippat ner det andra
blev ju helt okej hehe har kört på primer men ska skaffa underreds massa så blir det kanon
Ja detta va allt för idag då helt slut men skönt att det är klart så långt plus att min kap börja cpa så ska kolla upp va det är med den annars får det bli en ny.. kommer mer bilder imorn
kommentera nu och tar gärna emot tips!