Christian_N skrev:
Den absolut snyggaste inredningen man kan ha i en E30. Polaren hade likadant men både han och jag tyckte att dom var riktigt obekväma.. Spelar iof ingen roll för dig, hoppas du gillar dom. SNYGGT är det iaf!
Fortsätt bygget i samma takt och stil så kommer du ha en av dom absolut snyggaste E30 där ute
Okej, får väl se vad jag tycker! Oavsett så ser de ju bra ut och det var ju främst därför det åkte i
Tack, låter lovande! Bäst jag ligger i nu då
Jiiimmie skrev:
Men du kommer inte använda handsfacket alls nu eller hur är tanken?
Har inte använt det på hela sommaren, har haft högtalare ivägen! Får ju plats med lite papper ifall jag skulle vilja det
Squidspeed skrev:
Inredningen passade riktigt bra i den bilen, klockrent!
Ja det passade förvånansvärt bra!
Billling skrev:
ser riktigt bra ut! Lite mer detaljer hur far din plastade ihop fronten vore grymt ska göra ett liknande jobb så vore grymt att få lite tips på hur ni har gjort!
Mvh
Okej
Först så fixerade vi delarna så som vi ville ha de, med hjälp av tvingar och tejp! (mer tejp än på bilden)
Sen plastar vi där vi kommer åt på plats!
Vi klipper till glasfiber remsor, lägger plast på de ställena vi kommer åt, doppar remsorna i plasten och låter det rinna av, sedan lägger vi dit glasfibret där vi lagt plast på spoilern.
Låter detta stelna över natten, tar sedan loss spoilern och plastar resten
Här ser du hur pappa håller på att doppa en glasfiber remsa för att sedan lägga dit den!
Svår att beskriva, hoppas det är till någon hjälp! Annars får du säga till!
fipp skrev:
kommer bli riktigt bra!
Tack! Förhoppningsvis!
StorTobbe skrev:
Passa e36 baksäte direkt ner i e30in eller har du fått göra om lite där med ?
BTW grymt bygge
Ja det får ju plats! Men måste göra nya fästen till allt!
Vart i garaget en sväng idag också!
Lyfte dit fronten, passar bra!
Så började sätta på front detaljerna så vi kan se så den sitter bra sen när vi ska limma den!
Satt dit bälten och börjat kolla på hur jag kan göra med fästen för ryggstödet! När man sätter det riktigt så sticker det ett par centimeter över hatthyllan så får nog bli till att gör en ny..
Var bara tvungen att testa ratten!
Här kan jag tänka mig spendera måååånga timmar!!
Slet isär den gamla bakvagnen!
Balken ska vi använda då den var fräsch!
Dammade av bilen för första gången i vinter typ! Blev lite roligare att kolla på!
Bonusbild!
Håll er uppdaterade!
Daniel och Anders Larsson