2918
Sök

Samsung galaxy note 2

466 Inlägg
10 februari 2013
Trådstartare
Hej alla. Någon här på garaget som har en note 2? Jag tänkte köra internet radio i bilen igenom usbn ifrån telen. men jag får inte rätt på det. vet någon hur inställningarna ska vara i telen. ? i min gamla iphone 4 funkade det skit bra.

Mvh

231 Inlägg
10 februari 2013
Lyngmo skrev:
Hej alla. Någon här på garaget som har en note 2? Jag tänkte köra internet radio i bilen igenom usbn ifrån telen. men jag får inte rätt på det. vet någon hur inställningarna ska vara i telen. ? i min gamla iphone 4 funkade det skit bra.

Mvh

Kör du en app på mobilen som till exempel en radio måste du koppla in den via AUX kabel. Det är bara vanlig musik och sånt som fungerar via usb. (För då uppfattar stereon mobilen som ett usbminne)

"Har du inte hyfs nog att ljuga?"
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

466 Inlägg
10 februari 2013
Trådstartare
okkej men jag får inte fram någon musik alls. även den musiken som är inlagt på minnes kortet jag undrar om jag har pillat med någon instäldning .....

231 Inlägg
10 februari 2013
Lyngmo skrev:
okkej men jag får inte fram någon musik alls. även den musiken som är inlagt på minnes kortet jag undrar om jag har pillat med någon instäldning .....

Tyvärr har jag inte min android kvar men jag tror att du får koppla i usb´n i sterion sen får du upp någon meny på mobilen, Där ska du välja. Ja va fan heter de nu då. tror det kan heta mediauppspelning eller medialagring. Då ska det fungera.

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

466 Inlägg
10 februari 2013
Trådstartare
var precis ute och testade. aux funkar fint. men kopplade jag in usb så ståd sterion bara och läste. ingen ruta kommer upp heller... skummt kanske någon annan vet? men du ska ha jätte tack ändå

231 Inlägg
10 februari 2013
Lyngmo skrev:
var precis ute och testade. aux funkar fint. men kopplade jag in usb så ståd sterion bara och läste. ingen ruta kommer upp heller... skummt kanske någon annan vet? men du ska ha jätte tack ändå

Ja ur att Auxen fungerade iaf. Glad att man kan hjälpa till och hoppas någon annan kan lösa det egentliga problemet. smile

466 Inlägg
10 februari 2013
Trådstartare
heheheheh ja det hoppas jag med big_smile

Sök